קריפטו

בשווי מיליארדים: למה גרמניה ממשיכה למכור ביטקוין?

הממשל הגרמני מכר לאחרונה מאות מטבעות ביטקוין, במהלך שממשיך לעורר עניין בשוק הקריפטו. למרות קריאותיה של חברת פרלמנט עצמאית לעצור את המכירות, גרמניה ממשיכה להיפטר מאחזקותיה. הסיפור שמאחורי הביטקוין המוחזק והשפעות המהלך על השוק
רפאל בן זקרי | 
גרמניה וביטקוין (צילום Shutterstock)
הממשל הגרמני ממשיך לעורר עניין בשוק מטבעות הקריפטו עם מכירה נוספת של ביטקוין בסכומים גדולים. לפי נתוני פלטפורמת האנליטיקה Lookonchain, הממשלה מכרה לאחרונה 700 מטבעות ביטקוין נוספים.
המכירה התבצעה במקביל לקריאותיה של ג'ואנה קוטר, חברת פרלמנט גרמנית עצמאית, להפסיק לחסל את אחזקות הביטקוין הנותרות. קוטר, התומכת בקריפטו, טענה שהמטבע יכול לשמש כהגנה מפני אינפלציה ולסייע בקידום עצמאות כלכלית וחדשנות. למרות זאת, נראה שטענותיה לא התקבלו, שכן הממשל הגרמני ממשיך במכירת הביטקוין הגדולה שלו.
Lookonchain מעריכה כי הממשל כבר מכר ביטקוין בשווי כולל של 819 מיליון דולר, ועדיין מחזיק בביטקוין בשווי של כ-2.3 מיליארד דולר, מה שעשוי להמשיך להפעיל לחץ מכירות על שוק הקריפטו.
כמות הביטקוין שבידי גרמניה הגיעה מהאתר Movie2k.to, שהיה מאגר של תוכן פיראטי, כולל סרטים וסדרות טלוויזיה פופולריים. האתר סיפק למשתמשים מנוע חיפוש לתכנים אלה, ובפסגת הפופולריות שלו הפך לאחד האתרים המובילים בגרמניה, ואף עבר את טוויטר. האתר נסגר במאי 2013 בעקבות מאמצי אולפני הקולנוע לסגור אותו, והרשויות הגרמניות החרימו 50,000 מטבעות ביטקוין מאחד ממפעיליו.
בעוד שהממשל הגרמני ממשיך במכירת הביטקוין שלו, נותר לראות כיצד צעדים אלה ישפיעו על שוק הקריפטו והאם יהיו לכך השלכות רחבות יותר על הכלכלה העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה