קריפטו

ביטקוין בשווי מאות מיליונים: המהלך הדרמטי של הממשל האמריקני

הממשל האמריקאי העביר מטבעות ביטקוין בשווי מאות מיליוני דולרים לחשבון בבורסת הקריפטו Coinbase. המטבעות, שהוחרמו מסוחר בשוק האפל, מצטרפים לאחזקות של כ-213,546 ביטקוין, הממצבות את הממשל כאחד המחזיקים הגדולים בעולם
רפאל בן זקרי | 
קריפטו (צילום freepik, pexels)
3,940 ביטקוין ל-Coinbase, בשווי של למעלה מ-240 מיליון דולר, שהוחרמו מסוחר ב-Silk Road. עם, הממשל הופך לאחד המחזיקים הגדולים בעולם, מה שמשפיע על דינמיקת השוק.
הממשל האמריקאי ממשיך להתערות בשוק הקריפטו, ומעביר 3,940 ביטקוין, בשווי של למעלה מ-240 מיליון דולר, לחשבון ב-Coinbase. המטבעות הדיגיטליים שהועברו הוחרמו מסוחר בשוק האפל Silk Road ומהווים חלק מהמאמצים המתמשכים של הממשל לניהול נכסים דיגיטליים שנתפסו.
במהלך השנים האחרונות, הממשל האמריקאי התמודד עם Silk Road יותר מפעם אחת בעבר, כולל תפיסה ומכירה של ביטקוין שנתפס מפעילות בלתי חוקית בפלטפורמה זו. ב-2014, שירות המרשלים האמריקאי מכר כ-30,000 ביטקוין שנתפסו, במהלך מכירה פומבית.
עם ההעברה הנוכחית, אחזקות הביטקוין של הממשל מגיעות לכ-213,546 ביטקוין, בשווי מוערך של כ-13 מיליארד דולר, מה שהופך אותו לאחד מהמחזיקים הגדולים ביותר של ביטקוין בעולם.
ניהול האחזקות הללו מצריך אסטרטגיה מוקפדת בשל התנודתיות הרבה של מחירי הביטקוין. הממשל מפעיל שיטות מתקדמות לאחסון ולניהול הנכסים, במטרה להבטיח את ביטחונם ולמקסם את ערכם.
המעורבות ההולכת וגוברת של הממשל בתחום הקריפטו מתבטאת לא רק בפעולות רגולטוריות אלא גם בניהול פעיל של נכסים דיגיטליים שנתפסו. אחזקות משמעותיות של ביטקוין על ידי הממשל יכולות להשפיע על דינמיקת השוק, במיוחד במקרים של מכירות או העברות גדולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה