קריפטו

בורסת הקריפטו עוקפת את Coinbase ומציגה צמיחה מרשימה

בורסת המטבעות הדיגיטליים Bybit הסינגפורית עקפה את Coinbase והפכה לשנייה בגודלה אחרי Binance, עם עלייה בנתח השוק מ-8% ל-16%. כל הסיבות שהביאו לצמיחה לצד היחלשות מתחרותיה הגדולות
רפאל בן זקרי | 
Bybit (צילום Freepik)
בורסת המטבעות הדיגיטליים Bybit הסינגפורית עקפה את המתחרה האמריקנית Coinbase והפכה לפלטפורמת המסחר השנייה בגודלה אחרי Binance.
לפי דו"ח של פלטפורמת האנליטיקה Kaiko, נתח השוק של Bybit עלה מ-8% ל-16% מאז אוקטובר 2023, בעוד נתח השוק של Coinbase עלה ב-1% בלבד באותה תקופה. במרץ 2024, עקפה Bybit את Coinbase והפכה לשנייה בגודלה בשוק.
גורמים שונים תרמו לצמיחתה של Bybit, בהם השקת קרנות סל למסחר בביטקוין בארצות הברית והיחלשותה של Binance בשל בעיות רגולטוריות. Kaiko ציינה כי בעוד האירועים הללו הביאו לעלייה בנפחי המסחר בכל הבורסות, Bybit נהנתה מהצמיחה הגדולה ביותר, ואילו Coinbase ראתה עלייה מתונה בלבד.
Binance היא לא הבורסה היחידה שסובלת מירידה בנתח השוק בשל אתגרים רגולטוריים. פלטפורמות נוספות כמו Upbit ו-OKX חוו גם הן ירידות בנפחי המסחר מסיבות שאינן ברורות.
נפחי המסחר העולים של Bybit לא נובעים רק מהבעיות של Binance ושוק ה-ETF בארה"ב. Kaiko הדגישה את העמלות התחרותיות של הבורסה ונתח השוק העולה של עסקאות בביטקוין ואת'ריום, כאשר מאז 2023, נתח השוק של עסקאות ביטקוין ואת'ריום בפלטפורמה עלה מ-17% ל-53%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה