קריפטו

מאות מיליוני דולרים נגנבו: נפרצה בורסת הקריפטו היפנית DMM Bitcoin

השמינית בגודלה בהיסטוריית הקריפטו: פרשת פריצה חדשה לבורסת הקריפטו DMM Bitcoin ביפן מטלטלת את התעשייה לאחר שבפריצה נגנבו מטבעות ביטקוין בשווי של מאות מיליוני דולרים
רפאל בן זקרי | 
הונאת קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פריצה חדשה למערכת של בורסת הקריפטו היפנית DMM Bitcoin מטלטלת שוב את תעשיית הקריפטו, כאשר הובילה לגניבת ביטקוין עצומה בשווי של  306 מיליון דולר.
לפי הודעה רשמית של החברה, ביום שישי, 31 במאי 2024, בשעה 13:26, זיהתה DMM Bitcoin דליפה בלתי מורשית מארנק הביטקוין שלה, במה שמתברר כגניבה של 4,502.9 מטבעות ביטקוין.
למרות האירוע הקשה, DMM Bitcoin מיהרה להרגיע את לקוחותיה והבטיחה לכסות את כל ההפסדים. בהודעה רשמית מטעמה נאמר כי "כל הפקדות הביטקוין שלכם יהיו מובטחות במלואן, שכן נרכוש את הכמות המקבילה של הביטקוין שנגנב בתמיכת חברות הקבוצה שלנו". בנוסף, הבורסה התחייבה לעדכן את לקוחותיה באופן שוטף ולפעול בשקיפות מלאה לאורך כל התהליך.
אירוע הפריצה הנוכחי מצטרף לשורה של פריצות גדולות בענף הקריפטו. לפי חברת חקירות הקריפטו Elliptic, זו הפריצה השמינית בגודלה בהיסטוריית הקריפטו, והגדולה ביותר מאז גניבת 477 מיליון דולר מבורסת FTX בנובמבר 2022. בפברואר האחרון פורסם כי ארצות הברית החליטה להיעזר באדם שגנב קריפטו בשווי מיליארדי דולרים ב-2016, שישמש כעד מדינה נגד פושע אחר בתחום הקריפטו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה