קריפטו

נפילתו של מועדון ה-NFT הפופולרי והניסיון לחזור לתהילה

לאחר הנפילה ואובדן הפופולריות העצום בשוק ה-NFT, החברה שיצרה את אוסף הקופים המשועממים סגרה את מסעדת ההמבורגרים שלה. כעת, היא מנסה את מזלה מחדש עם פיתוח משחקי מטאוורס ואירועים מיוחדים שינסו להחזיר אותה לקדמת הבמה
רפאל בן זקרי | 
NFT (צילום pixabay)
לאחר שסגרה את מסעדת ההמבורגרים שלה באפריל, נראה כי Yuga Labs, החברה שמאחורי ה-NFT הפופולרי "מועדון היאכטות של הקופים המשועממים" (BAYC), עושה את צעדיה האחרונים בעולם.
באפריל האחרון הודיעה החברה על ארגון מחדש שהוביל לפיטורי עובדים רבים. המנכ"ל גרג סולאנו ציין כי החברה "איבדה את דרכה". זמן קצר לאחר מכן, נסגרה Bored and Hungry, מסעדת ההמבורגרים שלה שקיבלה קריפטו כתשלום והתבססה על NFT מהאוסף של המועדון.
בשיא הפופולריות, קופי ה-NFT של Yuga Labs היו בכל מקום וסלבריטאים רבים כמו עומר אדם רכשו אותם. דובר אפילו על סרטים, סדרות טלוויזיה ועוד, והאוסף הפך לסמל סטטוס. החברה גייסה 450 מיליון דולר ב-2022 והוערכה אז בשווי של 4 מיליארד דולר.
אולם ב-2023, בועת ה-NFT התפוצצה, מחירי הפריטים במועדון צנחו ב-90%, המכירות ירדו והעניין הציבורי בהם התאדה. משקיעים רבים נותרו עם נכסים שצנחו בערכם, וחלקם מצויים בהליכים משפטיים נגד החברה בטענה להטעיה.
אבל מי שהגיעה לשוק בקול רעש גדול, כנראה לא מוותרת מהר. היא מינתה מחדש את גרג סולאנו לשמש כמנכ"ל, והודיעה על התמקדות בפיתוח משחקי מטאוורס חדשים. כחלק מהאסטרטגיה החדשה, Yuga Labs מתכננת להשיק בקרוב משחק מבוסס NFT, לצד אירוע מיוחד בשם "ApeFest" שיאגד אלפי בעלי "קופים משועממים" מ-56 מדינות ויתקיים במנזר היסטורי בן 500 שנה.
אחרי הנפילה הגדולה, היוזמות החדשות של החברה נועדו לחזק את ערך אוסף ה-NFT של החברה שהיה פופולרי מאוד בעבר. כעת רק נותר לתהות האם הצעדים האלה יצליחו להחזיר את מועדון היאכטות של הקופים המשועממים לתהילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה