כסף וצרכנות

סנופ דוג תובע את ענקית הסופרמרקטים: "מחביאה את המותג שלי"

הראפר, והמייסד השותף שלו ברודוס פודס פרסי "מאסטר פ" מילר, הגיש ביום שלישי נגד Walmart ו-Post Foods תביעה, בטענה שהחברות "חיבלו" במוצרים. הראפרים טוענים שמותג הדגנים שלהם, Snoop Cereal, "הוחזק בכוונה במחסני חנויות וולמארט, מסומן בקידוד 'ללא מיקום', ומונע את הנחתם במדפים"
מערכת ice | 
סנופ דוג מתוך הפרסומת לדאנקין (צילום מסך מתוך הפרסומת לדאנקין)
סנופ דוג נכנס לקרב משפטי עם ענקית הקמעונאות Walmart, זאת לאחר שלטענתו הרשת ניסתה "לחנוק" את מותג הדגנים שלו על ידי הסתרתו בחדרי אחסון במקום להציגם במקום ראוי על המדפים לכאורה.
הראפר, ששמו החוקי הוא קלווין ברודוס, והמייסד השותף שלו ברודוס פודס פרסי "מאסטר פ" מילר, הגיש ביום שלישי נגד Walmart ו-Post Foods תביעה, בטענה שהחברות "חיבלו" במוצרים. הראפרים טוענים שמותג הדגנים שלהם, Snoop Cereal, "הוחזק בכוונה במחסני חנויות וולמארט, מסומן בקידוד 'ללא מיקום', ומונע את הנחתם על מדפי החנויות", הצהרה מעורך הדין שלהם, בן קרומפ.

לטענתם, הם פנו ל-Post Brands בנוגע לשותפות, שהמותג נכנס אליה, כדי להפיץ את המוצר שלהם בקמעונאים גדולים, כמו Target ו-Kroger, אך העסקה הייתה פגומה לאחר שסירבו למכור את המותג לחלוטין. "עם זאת, פוסט, למרות הסכמתו לשותפות, חיבל לכאורה בהצלחת דגני סנופ על ידי מניעה ממנה להגיע לצרכנים באמצעות שיטות הטעייה, במיוחד בוולמארט", אמר קרומפ בהצהרה.
המותג הגיע לחנויות ב-15 ביולי 2023 והיה "הצלחה מיידית עם אנשים שנלחמו לאתר ולרכוש את הדגנים", אמרו הראפרים. חודשים לאחר מכן, לקוחות ומעריצים לא מצאו את המותג לדבריהם. ברודוס ומילר אמרו שהדגנים כאילו "אזלו" בחנויות, אבל עובדי וולמארט מצאו כמה קופסאות של מנה ראשונה לארוחת הבוקר במחסנים, ש"קודם שלא הוצבו על מדפי החנויות", והותירו את הקופסאות בחדרים האחוריים "למשך חודשים", נכתב בתביעה, שנצפה על ידי הפוסט.
"בעיקרון, משום שסנופ דוג ומסטר סירבו למכור את דגני סנופ במלואם, פוסט נכנסה להסדר שווא שבו הם עלולים לחנוק את Broadus Foods מהשוק, ובכך למנוע את מכירתו או ייצורו של סנופ דגני על ידי מתחרה כלשהו", אמר קרומפ. . התביעה, שהוגשה במינסוטה, טוענת שוולמארט גבתה עד 10 דולר לקופסה בחנויות שהיא אכן גנזה את המוצר כדי "לאלץ את Broadus Foods לצאת מהשוק", לפי התביעה.
לעתים קרובות, הקופסאות הונחו גם במחלקת התינוקות, ולא במעבר הדגנים. המוזיקאים טוענים לביצוע "פעולות שטניות" ומבקשים סעד כספי מ-Walmart ו-Post Brands בגין הפרת חוזה, חובת נאמנות ומצג שווא ברשלנות. "לא ניתן לקבל עסקה סתמית זו של הנתבעים. אם פוסט ו-Walmart מסוגלים לעשות זאת לאנשי עסקים פופולריים כמו סנופ דוג ומאסטר P, אז הם בהחלט יעשו זאת לחברות שבבעלות אמא ופופ ולחברות בבעלות מיעוטים שאין להן את היכולת להגן על עצמן".
וולמארט פרסמה הצהרה מעורפלת לבילבורד, ואמרה שהיא "מעריכה את היחסים שלנו עם הספקים שלנו, ויש לנו היסטוריה חזקה של תמיכה ביזמים. גורמים רבים משפיעים על המכירות של כל מוצר נתון, כולל דרישת צרכנים, עונתיות ומחיר, אם להזכיר כמה. אנו נגיב לפי הצורך עם בית המשפט לאחר שנמסרה לנו התלונה". פוסט ברנדס לא הגיבה לתביעה, אך הסבירה: "Post Consumer Brands התרגשו לשתף פעולה עם Broadus Foods והשקענו השקעות משמעותיות בעסק, היינו מאוכזבים באותה מידה שהביקוש של הצרכנים לא עמד בציפיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה