כסף וצרכנות

קרפור מפסיקה למכור את המוצר הזה: "העלאות מחיר לא מקובלות"

במדפים שעליהם מוצרים של פפסיקו ברשת קרפור בצרפת נכתב בשלט קטן שמיועד לתשומת לב הלקוחות: "אנחנו מפסיקים למכור את המותג הזה בגלל העלאות מחירים בלתי מתקבלות על הדעת".
מערכת ice |  3
רשת קרפור (צילום shutterstock, vecteezy)
עדיין לא בישראל, אבל בצרפת החליטה רשת קרפור להפסיק למכור מוצרים של חברת פפסיקו ביניהם קולה פפסי, חטיף הצ'יפס של לייס והמשקה המוגז 7UP הפופולרי, זאת בשל העובדה שהתייקרו לדעתה יתר על המידה ללא הצדקה.
במדפים שעליהם מוצרים של פפסיקו ברשת קרפור בצרפת נכתב בשלט קטן שמיועד לתשומת לב הלקוחות: "אנחנו מפסיקים למכור את המותג הזה בגלל העלאות מחירים בלתי מתקבלות על הדעת"

יש לציין כי הלקוחות תומכים במהלך הזה של הרשת, פפסיקו כבר הודיעה בחודש אוקטובר כי תבצע "העלאות מחירים צנועות", משום שהביקוש נותר גבוה למרות העלאות המחירים. בחלק מהמדינות המתקדמות באירופה הפסיקו לעבוד עם יצרנים שהקפיצו מחירים באופן תדיר.
יש לציין כי הממשלה בצרפת מנסה להילחם בוקר המחייה והאינפלציה, וביקשה לפקח בקפדנות על מגזר הקמעונאות, כשהיא מאלצת סופרמרקטים לקיים מו"מ על מחירים פעם אחת בשנה עם היצרנים כדי למנוע מצב של עליות מחירים בכל כמה חודשים. כלכלנים בכירים מסבירים כי הצרכן הצרפתי לא אוהב את העלאות המחירים הללו ומהר מאוד "מוחק" מותגים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הציבור הישראלי חייב להתפכח ולהפסיק להסכים לעליות. (ל"ת)
    רמי 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הפסקת מכירה של מוצרי פפסיקו בקרפור צרפת
    בני 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי על ישראל על שיווק הוגן וצרכנות נבונה.מה קורה עם קרפור ישראל במקרים דומים עם מוצרים שהיצרן מעלה מחירים ללא הצדקה?
    סגור
  • 1.
    רק בארץ קרפור כל הזמן מיישרת.מחירים עם הרשתות האחרות. מ
    אחת 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצאו הרבה פריירים בישראל.
    סגור