כסף וצרכנות

קרפור ממשיכה לפתוח סניפים: אלו הערים שירוויחו מהיום

בצל הרצון למכור את רשת הבת 'שוק מהדרין', הרשת משיקה עוד שני סניפים חדשים שיפעלו בפורמט סיטי בנתניה, במרכז העיר, ברחוב יהושוע שטמפפר 14 ואחד נוסף בחולון בשכונת נאות רחל, ברחוב אילת 36.
מערכת ice |  4
קרפור (צילום shutterstock)
כש'שוק מהדרין' על המדף וקרפור מקווה לקבל כ-200 מיליון שקל עבורם, קצת לפני פתיחת שנת 2024, קרפור ישראל, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה היום (חמישי) עוד שני סניפים חדשים שיפעלו בפורמט סיטי בנתניה, במרכז העיר, ברחוב יהושוע שטמפפר 14 ואחד נוסף בחולון בשכונת נאות רחל, ברחוב אילת 36.
שני הסניפים החדשים נפתחים היום כשבסניף נתניה החדש תתקיים פתיחה חגיגית וגזירת סרט בשעה 14:30 ובסניף חולון החדש בשעה 17:00. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם שני הסניפים החדשים, תוכננו על ידי קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.

מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. מתוך כך, ממשיכה קרפור להתרחב באיזורים נוספים כמו נתניה וחולון".
עוד הוסיף: "בימים קשים אלה, בהם קהל הצרכנים פוקד את רשתות השיווק בתדירות גבוהה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים הכי זולים בישראל. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מתי בחדרה? (ל"ת)
    דניאל 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קקפור יקרנים בטרוף !
    פטיש ברזל 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם בעתלית פתחו סניף השקיעו בו ועשו מקום יפייפי. אמה_מה . המחירים מטורפים. ויקטורי בטירת הכרמל זול מהם ב-30% לפחות מה הם חשבו שהישראלים פריירים ? אז אני אישית לא קונה בקרפור . עם מחירים שלהם צריך לקחת משכנת_אפוכה !!! פריירים לא מתים רק מתחלפים. זו התשובה של עובדי קרפור ענו לי !!!
    סגור
  • 2.
    למה לפרנס את הגויים?? (ל"ת)
    דניאל 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חניה
    לש 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אים אן חניה בסניפים אן לקוחות חבל
    סגור