נדל"ן ותשתיות

קרפור בבשורה אדירה: זו העיר שקיבלה סניף ראשון

ענקית המזון הבינלאומית, הרחיבה את פריסת הסניפים הארצית והשיקה ביום חמישי האחרון לראשונה סניף דיסקאונט באילת שיפעל בפורמט קרפור מרקט

מערכת ice |  2
קרפור באילת (צילום קרפור)
רשת קרפור ישראל, ענקית המזון הבינלאומית הצרפתית שנחתה בישראל רק במאי האחרון, הרחיבה את פריסת הסניפים הארצית והשיקה לראשונה סניף דיסקאונט באילת שיפעל בפורמט קרפור מרקט. הסניף האילתי הראשון, נפתח ביום חמישי ההאחרון ברחוב חטיבת גולני 43 עם טקס קביעת מזוזה.
אחרי פתיחה של שישה סניפים בחודש האחרון, הסניף החדש באילת, בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, תוכנן על ידי קרפור והוקם לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה שנכונים גם לישראל.

בסניף ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של מוצרי קרפור, ביניהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון, קצבייה משובחת ומוצרי נון פוד וכמובן מאפיה בניחוח צרפתי והכול באיכות אירופאית ובמחירים הנמוכים ביותר בשוק.
מיכאל לובושיץ משנה למנכ"ל קרפור ישראל: "אנו שמחים וגאים לפתוח את הסניף הראשון של קרפור באילת. הרשת ממשיכה בתכנית העבודה שלה ובדגש על המשך צמיחה והתרחבות משמעותית של הסניפים ברחבי הארץ. בימים קשים אלה, אנו רואים צורך בלתי מתפשר להמשיך להציע את מוצרי קרפור האיכותיים ביותר, במחירים שוברי שוק במגוון קטגוריות. הרשת תומכת בתוצרת ישראלית עם מכירת חקלאות ישראלית ואף קיום יום מכירות ייעודי- ימי שלישי ישראלי, כל זאת על מנת לסייע למשק ככל יכולתנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין מוצרים אפילו את השמן זית הפסיקו להביא (ל"ת)
    גל 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    קרפור
    סמי 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בקרתי בכמה סניפים שיש חלק מהפריטים של קרפור, הכל בדיה,מצאתי רק שקיקי תה צמחים זול יחסית ןדיגני בוקר, כל השאר סיפורי בדים ואכזבה מהציפיה לקנות זול יותר ופער ביוקא המחיה.
    סגור