משפט

קרפור בבלגן: זה מה שקורה מאחורי הקלעים של הרשת

מי שמחזיק ב-41% מהמניות, נחום ביתן, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בגובה 18.5 מיליון שקל נגד אלקטרה מוצרי צריכה, כשהוא טוען לשורה של הפרות הסכם בין הצדדים ודורש לחייב את הקבוצה בהנפקת קרפור ישראל בבורסה או לחלופין שיקבל את האפשרות למכירת מניותיו בקרפור עבור 430 מיליון שקל בסך הכל
מערכת ice |  2
קרפור בהפסדים (צילום shutterstock)
הבעיות של קרפור נמשכות, כך על פי כלכליסט שפרסם היום (שלישי) כי השותפים העסקיים המחזיקים ברשת הקמעונאות הצרפתית שנחתה בישראל לפני קצת יותר מחצי שנה, בדרך לבית המשפט.
על פי הדיווח, מי שמחזיק ב-41% מהמניות, נחום ביתן, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בגובה 18.5 מיליון שקל נגד אלקטרה מוצרי צריכה, כשהוא טוען לשורה של הפרות הסכם בין הצדדים ודורש לחייב את הקבוצה בהנפקת קרפור ישראל בבורסה או לחלופין שיקבל את האפשרות למכירת מניותיו בקרפור עבור 430 מיליון שקל בסך הכל.

ביתן גם הגיש על פי כלכליסט, צו הוצאה לפועל נגד אלקטרה צריכה, כאשר לטענתו השותפה ששייכת לאחים דני ומייקי זלקינד, לא עמדה בהסכם להנפקת קרפור וכן לא העבירה את תשלום דמי השכירות עבור שלושה מתחמים שביתן משכיר לענקית הסופרמרקטים.
דווח כי הוא דורש דמי ניהול בגובה 5 מיליון שקל. הוא גם דורש מבית המשפט להוציא צו איסור לדילול אחזקותיו בקרפור ישראל על ידי אלקטרה צריכה וכן להחזיר לו את הרוב בדירקטוריון עד שההנפקה תצא אל הפועל או שיקבל לחלופין את שווי מניותיו. מאלקטרה מוצרי צריכה נמסר לכלכליסט: "עד כה כלל לא קיבלנו את התביעה המדוברת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביתן נכשל בניהול העסק ומנסה במשפט
    ע. 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיווינו שקרפור תוזיל מחירים ולא שתיישר עם השוק
    סגור
  • 1.
    מי עשה עסקם עם מרקאים או צרפתים? (ל"ת)
    זלקינד אשכנזים טפשים 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור