מדדים ומחקרים

פפסי טוענת: זו ההוכחה שניצחנו את קוקה קולה

Pepsi Max ערך בחודשים האחרונים את ה-Pepsi Max Taste Challenge הבינלאומי בישראל: מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים. התוצאות מראות שלמעלה 51% מעדיפים את הטעם של Pepsi Max

מערכת ice | 
הבקבוקים החדשים של פפסי (צילום CNN)
Pepsi Max מבית טמפו ערך את מבחן הטעם הבינלאומי פעם נוספת בישראל. במבחן שהתקיים במוקדים רבים ברחבי הארץ בהשתתפות למעלה מ-7,000 טועמים מאוכלוסיות מגוונות וגילים שונים, בחרה החברה לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה זירו.

הטועמים במבחן הטעם קיבלו 2 כוסות משקה והיו צריכים לבחור איזו מביניהן היא
הקולה המועדפת עליהם. התוצאות הראו שמעל 51% מהטועמים בחרו בטעם
שלPepsi max הדיאטטי ללא הסוכר.
מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה
והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה
הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.

מבחן הטעם 2022. צילום: יוסי לזרוב
כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות
שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.
לדברי יעל רבין-וייראוך, מנהלת שיווק מוגזים ומשק''ל בטמפו, ''זו הפעם הרביעית שאנו מקיימים בישראל את אתגר הטעם הבינלאומי של פפסי מקס, וגם בישראל – פעם אחר פעם – הטועמים בוחרים בפפסי מקס כקולה ללא סוכר המועדפת עליהם''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה