מדדים ומחקרים
פפסי טוענת: זו ההוכחה שניצחנו את קוקה קולה
Pepsi Max ערך בחודשים האחרונים את ה-Pepsi Max Taste Challenge הבינלאומי בישראל: מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים. התוצאות מראות שלמעלה 51% מעדיפים את הטעם של Pepsi Max
Pepsi Max מבית טמפו ערך את מבחן הטעם הבינלאומי פעם נוספת בישראל. במבחן שהתקיים במוקדים רבים ברחבי הארץ בהשתתפות למעלה מ-7,000 טועמים מאוכלוסיות מגוונות וגילים שונים, בחרה החברה לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה זירו.
הטועמים במבחן הטעם קיבלו 2 כוסות משקה והיו צריכים לבחור איזו מביניהן היא
הקולה המועדפת עליהם. התוצאות הראו שמעל 51% מהטועמים בחרו בטעם
שלPepsi max הדיאטטי ללא הסוכר.
מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה
והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה
הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.
והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה
הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.
מבחן הטעם 2022. צילום: יוסי לזרוב
כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות
שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.
שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים.
עוד ב-
לדברי יעל רבין-וייראוך, מנהלת שיווק מוגזים ומשק''ל בטמפו, ''זו הפעם הרביעית שאנו מקיימים בישראל את אתגר הטעם הבינלאומי של פפסי מקס, וגם בישראל – פעם אחר פעם – הטועמים בוחרים בפפסי מקס כקולה ללא סוכר המועדפת עליהם''.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה