השוק

קוקה קולה חוזרת לרוסיה? הכירו את "דוברי קולה"

קוקה קולה HBC, חברת הביקבוק שאורזת את מוצרי ענקית המשקאות, החלה לשווק ברוסיה, בתזמון מוזר, גרסה מקומית של המשקה האהוב שהוא מסמלי המערב, ושמו ברוסיה Dobry Cola. בחברה טוענים שאין למוצר קשר לחברת קוקה-קולה עצמה
מערכת ice | 
קולה (צילום shutterstock)
קוקה קולה הפסיקה את הייצור והמכירות של מוצריה ברוסיה במסגרת היציאה ההמונית של חברות מערביות מהמדינה מוקדם יותר השנה, בעקבות הפלישה לאוקראינה. וכעת, אחרי ששלל מתחרים מקומיים לקוקה-קולה הציפו את השוק, החלה מיוצרת ברוסיה קולה מקומית.
קוקה קולה HBC, חברת האריזה והביקבוק של קוקה קולה, מייצרת ומשווקת את Dobry Cola ברוסיה. Dobry (דוברי) הוא מותג מיצים קיים ברוסיה. קוקה קולה HBC,  שמסרה מוקדם יותר החודש שהיא בוחנת את הרחבת המותגים המקומיים הקיימים שלהה ברוסיה, כנראה בחרה בדוברי לשת"פ.
ל-Coca-Cola Co יש 23% ממניות Coca-Cola HBC, אך למשקה הדוברי קולה אין קשר ל-Coca-Cola Co, כך נמסר בהצהרה של קוקה קולה HBC.
סוכנות הידיעות אינטרפקס ציטטה אתמול (שישי) את מייסד רשת המזון המהיר הרוסית Teremok, המגישה מאכלים מסורתיים כמו בורשט ובליניס, כאומר שקיבל הודעה מהחברה על 'דוברי קולה' בניסיון לשכנעו למכור אותה במסעדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה