כסף וצרכנות

הנהגים בישראל ישלמו ביוקר? כך חטיפת האונייה תשפיע עליכם

ה-GALAXY LEADER הינה "אוניית גלנוע" שמטרתה היא שינוע מכוניות ביו מדינות. האונייה שנחטפה הייתה בדרכה להודו כשעליה אלפי מכוניות הקשורות לחברה של רמי אונגר מבעלי קיה ישראל. חטיפה של אוניה שעליה רכבים לישראל או ממנה עלול לגרום לעליה נוספת של מחירי הביטוח לנהגים
מערכת ice |  4
פקקים (צילום פלאש 90)
אחרי שפורסם היום (ראשון) כי אוניית המשא GALAXY LEADER השייכת לאיש העסקים רמי אונגר, נחטפה על ידי החות'ים מתימן כחלק מאיומיה על ישראל, מתברר כי הפעולה הזאת עלולה להוביל לסכנה גדולה לנהגים בישראל שיכולים לשלם מחיר כבד.
ה-GALAXY LEADER הינה "אוניית גלנוע" שמטרתה היא שינוע מכוניות ביו מדינות. האונייה שנחטפה הייתה בדרכה להודו כשעליה אלפי מכוניות. המפעילה של האונייה היא RAY CAR CARRIERS - מחברות שינוע הרכב הגדולות, שרמי אונגר, יבואן קיה לישראל נמנה על בעליה.

בכלכליסט פורסם כי לפי החברה מפעילה אוניות גלנוע רבות והן נושאות 2,200 מכוניות ועד באוניות הנושאות 7,700 מכוניות בעת ובעונה אחת. לחברה יש עשרות אוניות בצי והשינוע נעשה רובו ככולו דרך הים וכעת החות'ים מחזיקים באחת מהן.
איך הנהגים בישראל יפגעו מכך? חטיפה של אוניה שעליה רכבים לישראל או ממנה עלול לגרום לעליה נוספת של מחירי הביטוח לנהגים. יש לראות כיצד המשלוחים של השנה הבאה ייפגעו בעקבות המלחמה והמצור שמטילים החות'ים על אוניות ישראליות או בבעלות ישראל. אך בהינתן המצב הבטחוני, יהיו יותר יקרים לביטוח עבור הנהגים בארץ.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המוח היהודי שגם בחטיפת אניית מסע מוצא הזדמנות
    רותי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הקשר? מדהים איך חברות ביטוח מיד קופצות ככה זה כל תרה טובה ליהודים כלכלית אנחנו עם סגולה
    סגור
  • 3.
    מה הקשר?
    יוסף בן דוד 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הבנתי מה הקשר בין חטיפת אוניה שלא שייכת למדינת ישראל ואין בה אף ישראלי אחד תגרום לעליית מחירי ביטוח הרכב. האם מישהו מכין את הקרקע לעליות מחירים?האם העיתונות היא כלי שרת למעונין בזה?
    סגור
  • 2.
    עשרות אלפי מכוניות חדשות הגיעו לעזה
    םם 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למחבלים. תביאו אותם במקום
    סגור
  • 1.
    זבל של כתבה
    צודק 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כתבתם הרבה מלל שחוזר על עצמו ולא הסברתם למה זה יעלה את מחיר הביטוח. העיקר לעשות ''כתבה'' בשביל פרסומות שגם ככה מדלגים עליהם
    סגור