כסף וצרכנות

אור שפיץ בהודעה דרמטית: זה מה שיקרה לקונדיטוריה שלה

על רקע הכותרות משורה של אתרים, שפיץ העלתה מסר קצר וברור לסטורי שלה ובו היא ציינה: "זה מה שקורה שאין יח"צ, אני לא סוגרת!!! אני רק מחפשת מקום טוב יותר וגדול לקונדיטוריה ולסדנאות, להשתדרג"
מערכת ice |  1
אור שפיץ (צילום יוטיוב/ KOTEX Israel)
כמעט ארבע שנים שתל־אביבים ואורחים בעיר נהנים מהבייקרי הוורוד של אור שפיץ, ואם עוד לא הפסקתם לבקר כדאי שתנצלו את ההזדמנות. אור שפיץ חשפה בסשן שאלות ותשובות בסטורי שלה כי הבייקרי בבוגרשוב יסגור את שעריו בחודש פברואר הקרוב. עם זאת, זה ממש לא הסוף כי היא מחפשת כעת נכס חדש וגדול יותר.
על רקע הכותרות משורה של אתרים, שפיץ העלתה מסר קצר וברור לסטורי שלה ובו היא ציינה: "זה מה שקורה שאין יח"צ, אני לא סוגרת!!! אני רק מחפשת מקום טוב יותר וגדול לקונדיטוריה ולסדנאות, להשתדרג".
בריאיון לישראל היום שפיץ מוסיפה ואומרת כי החוזה שלה בבוגרשוב ייגמר בקרוב וכי היא מחפשת להתרחב למקום שבו גם תוכל לקיים סדנאות אפייה ופיתוח עסקי. עם זאת, היא גם מציינת למה היא בוחרת לעזוב את המיקום החלומי הנוכחי: "היו דברים שהקשו עליי מאוד במקום הזה: הפסקות חשמל, בעיות במזגנים. היה חשמלאי לפני שאמר לי 'את בטוחה?' (שאת רוצה לפתוח כאן), ואמרתי לו: 'אני אסתדר'. כל קיץ בום - עומס חום, הפסקות חשמל שש פעמים ביום. נגמר לי החוזה ואני חושבת שזה סימן מאלוהים להתחלה חדשה, להתקדמות והתפתחות".
כמו כן, שפיץ מעידה שאף שהיא לבטח תפתח את הסניף המחודש בתל־אביב, היא לא שוללת שתפתח גם מקום גדול מחוץ לעיר, ובפרט בעיר הולדתה חולון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוגות לביביסטים (ל"ת)
    אבי 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור