ויראלי

אור שפיץ מחפשת אהבה: "אני יוצאת נואשת? למי אכפת?"

לאחר שנשאלה על ידי גולשת האם לא חשה נואשת כשביקשה מחברים לשדך לה בן זוג, השיבה הקונדיטורית המפורסמת: "תנסו גם. מקסימום תצליחו"
מערכת ice | 
אור שפיץ
למצוא אהבת אמת זו משימה לא פשוטה אפילו כשאת חיה בעולם ורוד ומתוק כמו זה של הקונדיטורית ואושיית הרשת המצליחה אור שפיץ, אבל זה לא אומר שזו משימה בלתי אפשרית.
אתמול (שלישי) שפיץ פתחה את הלב ואת האינסטגרם שלה לשאלות ותשובות גולשים, כשאחת מהשאלות המעניינות שקיבלה הייתה מעוקבת סקרנית שרצתה לדעת קצת יותר פרטים על המתכון לחיי האהבה של שפיץ.
"את מהממת", החמיאה העוקבת ואז הוסיפה ושאלה בצורה ישירה למדי: "איך לא התביישת 'להתחנן' שיכירו לך מישהו? זה לא מוציא אותך קצת נואשת?", ספק תהתה ספק קבעה הגולשת.

"אני לא אוהבת להיות מונעת ממה יגידו ומה יחשבו במיוחד בחיים הזוגיים שלי", הבהירה מיד שפיץ את המוטו שלה בחיים בכלל ובאהבה בפרט. "למה זה נתפס כנואש לרצות להיות נאהב ולאהוב?", תהתה. "בסופו של דבר נראה לי שכולם רוצים זוגיות ולהקים משפחה", אמרה, "ובמי אני אעזר אם לא בחברים שמכירים אותי ויודעים מה יתאים לי?", כתבה שפיץ שכזכור הכירה את בן זוגה הנוכחי איש הנדל"ן המצליח עומרי גלילי בן ה-31 דרך חברים משותפים. "תנסו גם", עודדה את 448 אלף עוקביה באינסטגרם להעז. "מקסימום תצליחו", הוסיפה כשהיא מסכמת: "תוציאו את החשש מ'להראות נואשת' למי אכפת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה