תקשורת ומדיה

אור שפיץ נפלה קורבן: "אני בהלם! איזה אנשים רעים"

אור שפיץ גילתה אמש כי גם היא נפלה קורבן לשימוש לא מאושר בתמונות שלה והפעם עבור פליירים לשיווק סמים בלתי חוקיים שפוזרו ברחובות תל אביב
מערכת ice |  1
אור שפיץ (צילום יוטיוב/ הידברות)
לאחרונה אנו רואים טרנד במסגרתו תמונות ערוכות של הסלבס המקומיים בארץ מככבים על גבי פרסומות שונות, בהן למכירת סמים ותרופות להרזיה, שאינן חוקיות וכמובן פורסמו ללא רשותם או שותפות פעילה מצד המפורסמים. אחת הקורבנות הטריים לטרנד הנוראי זו הקונדיטוריות ואושיית הרשת אור שפיץ.
אמש (ב') שפיץ גילתה כי פליירים עם תמונתה מפוזרים ברחובות תל אביב ועליהם פרסום של מכירת סמים. שפיץ מיהרה לפרסם את הפליירים בסטורי וכתבה: "זה לא אמיתי, תיזהרו. זה לא קשור אליי בשום צורה".
שפיץ החלה לאסוף את הפרסום השקרי מהרחוב וזיהתה במהרה שני גברים עם ארגזים מלאים בהם מפזרים עוד מהתוכן. שפיץ מיהרה להתעמת עמם ולצלם אותם, אך אלו הצליחו להיכנס לרכב ולנסוע מהמקום, תוך שהיא מאיימת כי תגיש עליהם תלונה במשטרה.
בתיעוד שפרסמה כתבה: "אני בהלם, זה זרוק בכל הרחוב, אני בשוק. יש כאן לינק, אל תיכנסו לזה. איזה אנשים רעים! מה זה הרוע הזה? מה נסגר עם אנשים?".
כאמור שפיץ היא לא היחידה שנפלה קורבן לטרנד. רק היום דווח כי יוצא האח הגדול ומגיש 'חי בלילה' נדב בורנשטיין גילה שמשתמשים בתמונתו כדי למכור סמים בטלגרם. סלבס נוספים שעשו שימוש בתמונתם ללא אישור לאחרונה הם מירי מסיקה, רותם סלע, אביבית בר זוהר ונוספים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תלונה במשטרה
    לי 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להגיש דחוף תלונה במשטרה שיטפלו בזה ביד נוקשה אנשים רעים פשוט חולי נפש וצריכים להיות מאחורי סורגים
    סגור