כסף וצרכנות

גל החום עדיין פה: אלקטרה בהיערכות מיוחדת

בימים האחרונים פוקד אותנו גל החום הכבד ״קלאון״, במהלכו נשברו שיאים בטמפרטורות ברחבי הארץ, וככל הנראה מדובר בקדימון למה שצפוי להיות לנו בהמשך הקיץ והחגים הקרובים
מערכת ice | 
מזגן (צילום vecteezy)
כמו בכל גל חום, רבים מדליקים את המזגן לשעות ארוכות, ובחלק מהמקרים מדובר בהפעלה לראשונה לאחר תקופה ממושכת בה היה כבוי או בשימוש מועט. כתוצאה מכך, אלקטרה נערכה בצורה מקיפה לקבלת פניות רבות לסיוע וטיפול, וכן נעשה תגבור כוח האדם במוקדי השירות, על מנת לספק את השירות היעיל, המהיר והטוב ביותר ללקוחותיה, במיוחד בימים חמים אלו.
במהלך גל החום שהחל בסופ״ש אלקטרה קיבלה וטיפלה במוקד החברה מעל ל-5,000 פניות שירות של לקוחות, מתוכם נציגי החברה הגיעו לסייע בימי השיא ביותר מ-1,500 פניות בבתי הלקוח, במגוון דרכים, וביניהם בדיקות איכות תקופתיות, ניקיון, אספקת גז, סיוע בתפעול וכדומה, כאשר 90% מהפניות נפתרו כבר במעמד הביקור הראשון.

80% מפניות השירות נפתרות באופן עצמאי ע"י הלקוחות בעזרת הדרכה טכנית שניתנת מרחוק בדיגיטל על ידי נציגי השירות הטלפוני, ורק כ-20% מקריאות השירות נשלחים טכנאים לבית הלקוח. כיום יותר מ-40% מהפניות לאלקטרה נעשות דרך ערוצי הדיגיטל ונתון זה ממשיך לעלות. בנוסף, לאלקטרה מערך שליחים המספקים חלקי חילוף באופן מיידי ויעיל ברחבי הארץ, מה שאפשר לסיוע מיידי גם בגל החום.
מנכ״ל אלקטרה מיזוג אוויר משה ארדר: ״כחברה שמספקת מאות אלפי מזגנים בשנה, יש לנו אחריות גדולה על לקוחותינו. בימים בהם מזג האוויר קיצוני וצפוי להיות אף יותר, ההיערכות שלנו חשובה על מנת לסייע לכלל הלקוחות. דאגנו לתגבור מוקד השירות ונותני השירות, נערכנו וממשיכים להיערך לכל תרחיש.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה