רכילות עסקית

אלקטרה מחזירה לחברה: מאמצת מרכז לנערים ונערות במצבי סיכון

חברת אלקטרה מוצרי צריכה ועמותת עלם מעמיקות את שיתוף הפעולה; במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין אלקטרה לעלם, המתקיים מזה ארבע שנים, יתנדבו עובדי אלקטרה בפרויקט נוסף של עלם – מרכז הנוער מגדלור קרית מלאכי
מערכת ice | 
נאוה ברק וענת ברקן (צילום עלם)
חברת אלקטרה מוצרי צריכה ועמותת עלם מעמיקות את שיתוף הפעולה המשמעותי ביניהן למען בני נוער במצבי סיכון. במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין אלקטרה לעלם, המתקיים מזה ארבע שנים, יתנדבו עובדי אלקטרה בפרויקט נוסף של עלם – מרכז הנוער מגדלור קרית מלאכי.
באירוע מרגש שנערך ביום שלישי, ה-27 ביוני 2023, במגדלור קרית מלאכי של עמותת עלם, השיקו אלקטרה ועלם את שיתוף הפעולה החדש, בהשתתפות ענת ברקן, סמנכ"לית משאבי אנוש באלקטרה מוצרי צריכה, נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם, עובדי ומתנדבי המגדלור ועובדים נוספים מאלקטרה ומעלם.
 
השותפות המרגשת מייצגת ארבע שנים מאז שאלקטרה בחרה שותף חברתי אחד – עלם - לצעוד איתו יד ביד לשנים רבות. עד כה התנדבו עשרות עובדי ועובדות אלקטרה במרכז נוער של עלם בעיר רחובות, וסייעו בהצלחה לנערי ונערות המרכז במיזמים שונים, כגון ארגון פעילויות לחגים, טורנירים בכדורגל, ערבי נערות, סדנאות שונות, מסיבות קיץ וכן שיפוץ וחידוש המרכז. עם פרוץ מגפת הקורונה ובסגרים השונים, מתנדבי אלקטרה שמרו על קשר רציף ותומך עם הצוות, הנערים והנערות. הרחבת התנדבות עובדי אלקטרה למרכז הנוער של עלם בקרית מלאכי תאפשר העמקה של פעילות אלקטרה למען בני הנוער בסיכון בפריפריה.
נאוה ברק, נשיאת עמותת עלם: "אנו שמחים שחברת אלקטרה בחרה להמשיך ולהרחיב את השותפות החברתית עם עמותת עלם למען הנוער בסיכון. השותפות כוללת תמיכה כספית, מעורבות והתנדבות עובדים במרכז הנוער בקרית מלאכי. זה ארבע שנים שחברת אלקטרה מוצרי צריכה מהווה שותף מרכזי של עלם שהוא דוגמא ומופת לעשייה שעושה שינוי חברתי משמעותי בקהילה. אנו מודים להנהלה ולעובדים על הקשר הפורה לאורך השנים".
ענת ברקן, סמנכ"לית משאבי אנוש באלקטרה מוצרי צריכה: "אנחנו גאים להיות שותפים ולאמץ את המועדון של עמותת עלם בקרית מלאכי, זהו המועדון השני שאלקטרה מאמצת. את השותפות כאן מובילה בשטח מזי דסו, מנהלת בקרות באלקטרה קמעונאות, והיום באנו כל צוות משאבי אנוש לעזור ולחגוג עם הנוער וצוות עלם את הפתיחה המחודשת של המועדון".
השותפות בין אלקטרה ועלם מלווה על-ידי "אג'נדות", חברה העוסקת בפיתוח אג'נדות חברתיות, בניית שותפויות אסטרטגיות בין עסקים לקהילה ומינופן לתועלות שיווקיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה