כסף וצרכנות

לקוחות פלאפון? זו ההטבה החדשה שתקבלו בחינם בטיסה לחו"ל

לידיעת הטסים: מנויי פלאפון ייהנו מביטוח נסיעות לחו"ל חינם בביטוח ישיר. החברה הודיעה כי לקוחות שירכשו חבילת חו"ל יקבלו במתנה מביטוח ישיר את הכיסוי הביטוחי החיוני ל-5 ימים
מערכת ice | 
חברת פלאפון (צילום Magma Images, shutterstock)
חברת פלאפון הודיעה היום (שלישי) על שיתוף פעולה ייחודי עם חברת ביטוח ישיר שיקנה לכל מנוי הרוכש חבילת חו"ל, ביטוח נסיעות לחו"ל חינם למשך 5 ימים. עוד הודיעה החברה כי לקוחות ביטוח ישיר שירכשו פוליסת חו"ל יקבלו 20% הנחה על שירות הגלובל סים המוצע באתר פלאפון. 
פלאפון גם הודיעה כי היא מציעה כיום חבילות חו"ל ל-172 מדינות בעולם, כמו גם חבילות 5G לעשרות יעדים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, כאשר משך נסיעה ממוצעת לחו"ל הינה 4 ימים.

"כמדי קיץ ישראלים רבים ינפשו מעבר לים והשילוב בין חבילות חו"ל אטרקטיביות לביטוח נסיעות הוא בשורה אדירה עבור מאות אלפי הטסים לחו"ל", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו פועלים כל העת כדי להציע ללקוחותינו חבילות חו"ל במחירים אטרקטיביים ולמספר רב של יעדים ככל הניתן בכל רחבי העולם".
מרב קליפר פרץ, סמנכ"לית השיווק בחברת ביטוח ישיר הוסיפה כי: ״אנו שמחים גם הפעם לתת יותר ללקוחות שלנו בפחות כסף. בזכות שיתוף הפעולה עם חברת התקשורת פלאפון".
עוד הסבירה: "ציבור הטסים מרוויח פעמיים - גם בביטוח הנסיעה וגם בסלולר. זאת כמובן בנוסף לחיסכון הזמן היקר של הלקוח, שעד כה נדרש לבצע שתי פניות נפרדות – לחברת הביטוח ולחברת הסלולר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה