כסף וצרכנות

תן ביס במהלך שובר שוק? זו ההנחה שתקבלו עד ה-30.6

תן ביס ודומינו'ס פיצה במבצע אטרקטיבי לגמר ליגת האלופות: 30 שקל הנחה על דומינו'ס פיצה בהזמנת משלוח בתן ביס בלבד. כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
עובדי תן ביס (צילום צילום יח"צ תן ביס)
תן ביס, פלטפורמת המשלוחים המובילה, מציעה מגוון רחב של מבצעים מתחלפים אטרקטיביים במיוחד במספר אזורים בארץ. במיוחד לליגת האלופות ועד ה-30 ביוני, מציעה תן ביס ללקוחותיה הטבה של 30 שקל הנחה על דומינו'ס פיצה בהזמנת משלוח באתר או באפליקציית תן ביס.
המבצע תקף בימים א-ה החל מהשעה 18:00 ובשישי ושבת בכל שעות היום. מינימום הזמנה של 100 שקל לא כולל דמי משלוח. ההנחה תינתן במשלוחים ובפיקאפ בלבד ללא כפל מבצעים.

תן ביס הינה אחת מפלטפורמות משלוחי האוכל הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.
תן ביס פועלת כיום בכל הארץ ומעסיקה מאות עובדי מטה, כ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים, עובדת עם אלפי מסעדות בפריסה ארצית, ונחשבת לאחת החברות הגדולות והבולטות בשוק. מודל ההעסקה בתן ביס הוא ישיר. שליחי החברה מקבלים "מטריית מעסיק" מלאה הכוללת תנאים סוציאליים כמו ביטוח לאומי והפרשות לפנסיה, ימי מחלה וימי חופשה, מתנות לחג, החזרי נסיעות, מענה ניהולי-אישי לצרכי העובד כמו הדרכות בטיחות בדרכים וקבלת ציוד בטיחות בעבודה ללא עלות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה