כסף וצרכנות

קריפטו במתנה: כך תרוויחו מיום "הביטקוין-פיצה"

חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold תעניק ביטקוין בשווי של 50 שקל לקונים פיצה, בכל פיצרייה בארץ ובכל סניף
מערכת ice | 
פיצה ביטקוין (צילום טוויטר)
חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold יוצאת במבצע מיוחד לרגל יום ׳הביטקוין-פיצה׳, שנחגג ברחבי העולם ובישראל, לציון המכירה הראשונה במטבע הדיגיטלי לפני 13 שנים; החברה תעניק ביטקוין בשווי של 50 שקל לקונים פיצה, בכל פיצרייה בארץ ובכל סניף.
בשנת 2010, לפני כ-13 שנה, רכש האמריקני לסלו היינץ שתי פיצות תמורת 10 אלף מטבעות ביטקוין. זו הייתה הרכישה הפיזית הראשונה בהיסטוריה שהתבצעה באמצעות העברת ביטקוין. שווי מטבעות הביטקוין שהועברו אז היה כ-40 דולר. היום, שווי של  10 אלף מטבעות ביטקוין הוא כ-270 מיליון דולר(!).

יום הביטקוין-פיצה מצוין מאז בכל שנה ב-22 במאי בקרב קהילת הקריפטו בכל העולם, לרוב באירועים ובמסיבות בהן התפריט מורכב, כמובן, בעיקר מפיצות. השנה, חברת המטבעות הדיגיטליים Bits of Gold מציעה לציבור הישראלי להצטרף לחגיגה עם מבצע ייחודי ואטרקטיבי המציע ביטקוין מתנה למי שירכוש פיצה, בכל פיצרייה, ובכל סניף בארץ.
איך זה עובד? ביום שני, ה-22 במאי – קונים פיצה, בכל פיצרייה שתבחרו, ומעלים תמונה שלכם עם מגש פיצה והאשטג bits_pitzza_day# או שולחים את התמונה שלכם עם מגש פיצה למספר הווצאפ של הפעילות המפורסם בעמודי הסושיאל של החברה, ומקבלים ביטקוין בשווי 50 שקל לחשבון האישי בפלטפורמה של Bits of Gold.
יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold: "לכבוד חגיגות העשור ל-Bits of Gold, בציון 13 שנה למכירה הראשונה של מוצר בעולם האמיתי בתמורה לביטקוין, אנו יוצאים עם פעילות שטרם נראתה בארץ ומטרתה הנגשת עולם המטבעות הדיגיטליים לכלל הציבור בישראל. בחודשים האחרונים אנו רואים גדילה וצמיחה של תחום הקריפטו  בעולם בכלל, ובישראל בפרט. יותר ויותר אנשים רואים במטבעות דיגיטליים אפיק לגיטימי של חיסכון והשקעה, המהלך הנוכחי שלנו מצטרף למהלכים נוספים, כמו כרטיס האשראי MaxBack Crypto שהושק יחד עם חברת MAX בשנה שעברה כדי להנגיש את הביטקוין  לקהלים נוספים".
Bits of Gold, שהוקמה בשנת 2013, מאפשרת קנייה, מכירה והחזקה של ביטקוין ואיתריום ומשרתת למעלה מ-150 אלף לקוחות ישראלים. היא החברה הפעילה הראשונה לקבל רישיון נותן שירותים פיננסיים מטעם רשות שוק ההון, ואף השיקה שיתופי פעולה עם חברות המפוקחות על ידי בנק ישראל. בשנה שעברה השיקה שיתוף פעולה עם חברת כרטיסי האשראי MAX במסגרתו הוציאה את כרטיס האשראי MaxBack Crypto, באמצעותו צוברים מטבעות ביטקוין כקאש-באק על השימוש החודשי בכרטיס. כמו כן, MAX משמשת גם כסולקת של החברה, מה שמאפשר ללקוחותיה לקנות ביטקוין ואיתריום באמצעות סולק ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה