כסף וצרכנות

מהפכה בעולם המסעדות: כך יהיה אפשר לשלם בקלות

חברת הפינטק הישראלית PayMe הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Zester שיאפשר למסעדות לשלם לספקים שלהן בצורה אוטומטית תוך הקטנת ימי האשראי לספקים
מערכת ice |  1
תשלום באמצעות הנייד (צילום pexels)
חברת הפינטק הישראלית PayMe הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Zester שיאפשר למסעדות לשלם לספקים שלהן בצורה אוטומטית תוך הקטנת ימי האשראי לספקים. על פי הסכם חדש, ZESTER תשתמש בשירותי התשלומים של PayMe כדי לאפשר למסעדות לשלם עבור הסחורה  שלהם מתוך המערכת, ללא מאמץ ובאותם תנאי תשלום הנהוגים כיום בשוק. הספקים יוכלו לבחור עבור כל תשלום אם להקדים את התשלום בתמורה להנחת המזומן הנהוגה בשוק.
שוק ההסעדה השנתי בישראל נאמד בכ-27 מיליארד שקל לפי נתוני בנק ישראל. תחום המסעדנות נמצא היום בלחצים פיננסים רבים מבחינת שיעורי הרווחיות, בשנתיים האחרונות ירדו ההכנסות ב-25-30% בעיקר בעקבות עלייה במחירי הסחורות, עלייה בדרישות השכר ועלויות המשלוחים.

ZESTER יישמה את יכולות התשלום בתוך המוצר שלה עצמה, ועכשיו כל מסעדה תוכל, נוסף על ניהול המלאי וההזמנות, גם לשלם בלחיצת כפתור לספקים בתנאי התשלום הנהוגים ביניהם.
מערכת התשלומים של PayMe מבוססת על טכנולוגיית AI המנתחת את הסיכון בעסקה ומאפשרת לחברות להעביר תשלומים בשוטף + ולספקים לבחור בלחיצת כפתור להקדים את התשלום ולקבל את הכסף כבר היום לחשבון הבנק שלהם.
עופר פעילן, מנהל תחום B2B בPayMe: "אנחנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה עם ZESTER, בתהליך משותף הבנו כמה גם סקטור המסעדות יכול להיעזר בחדשנות טכנולוגית בתחום התשלומים".
"באמצעות הטכנולוגיה של החברה נוכל לעזור למסעדות ולספקים שנמצאים היום בשוק בעייתי מבחינה פיננסית, מתקשים לקבל אשראי מהבנקים ועושים הכול כדי לחזק את היחסים בין המסעדות לספקים. הפתרון שלנו נותן פתרון לבעיות ההון החוזר של העסקים הקטנים - המסעדות יוכלו להמשיך לשלם לספקים שלהם כפי שהן רגילות היום (שוטף, שוטף+30) והספקים יוכלו לבחור לקבל את הכסף ביום העסקים הבא לחשבון הבנק. הפתרון שלנו זול ומהיר בעשרות אחוזים".
קובי סלע, מנכ"ל ZESTER: "הקמנו את החברה על מנת לעזור למסעדות וספקים בניהול השוטף, חלק נכבד מההתעסקות של מסעדות וספקים הוא סביב גבייה ותשלום. כדי שפעולות אלו לא יכבידו על הפעילות היום יומית של עסקים אלו החלטנו לחבור לשירותיה של חברת PayMe ובכך להקל משמעותית את ההתנהלות העסקית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    https://payme.io/products/supply-chain-finance-for-smb/ (ל"ת)
    Payme.io 05/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור