השוק

קונים מחו"ל? מהפכה בתשלומים ב-Shopify

גאווה ישראלית. סטארטאפ הפינטק הישראלי melio חתם על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית המסחר המקוון מוול סטריט, Shopify. במסגרת שיתוף הפעולה מליו תטמיע את טכנולוגיית התשלומים החדשנית שלה
מערכת ice | 
מתן בר ואילן אטיאס (צילום דנה תמרי)
Shopify, ענקית המסחר המקוון מוול סטריט, מכריזה על שותפות עם סטארטאפ הפינטק הישראלי melio. במסגרת שיתוף הפעולה, שופיפיי תשיק עם מליו, המתמחה בהעברות תשלומים לעסקים קטנים, שירות חדש הנקרא Shopify Bill Pay. 
זוהי הפעם הראשונה שמליו מטמיעה את הכלים הפיננסים שלה בממשק של פלטפורמת מסחר. טכנולוגיית התשלומים החדשנית של מליו ניתנת להטמעה לתוך המערכות של שותפיה ליצירת חוויית תשלומים רציפה ומותאמת אישית שלא מחייבת הלקוח לעזוב את הפלטפורמה עימה הוא עובד. 

"אנחנו נרגשים להכריז על השותפות הייחודית הזו עם שופיפיי שתפשט את חוויית התשלומים עבור הסוחרים, תעניק להם יותר גמישות, תסייע לתזרים המזומנים שלהם, ותחסוך להם שעות רבות של מעקב אחר חשבוניות", מסר מתן בר, מנכ"ל מליו ואחד ממייסדיה. "Shopify Bill Pay" יצר חוויה חדשה לגמרי לסוחרים הסובלים מהעומס של ניהול תזרים המזומנים והסחורה שלהם, הכנת מלאי לעונות עמוסות ומעקב אחרי דרישות התשלום הייחודיות של כל אחד מהספקים שלהם". 
מליו הוקמה בשנת 2018 ומפתחת מובילה בתחום התשלומים בין עסקים קטנים. החברה גייסה 504 מיליון דולר לפי שווי של 4 מיליארד דולר בסיבוב האחרון ומפעילה משרדים בישראל וארה"ב
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה