מינויים

היוניקורן מליו מרחיב את ההנהלה, מי הצטרף?

היוניקורן מליו מרחיב את ההנהלה הבכירה ומצרף את גיא ציפורי כסמנכ"ל החדש של החברה למחקר ופיתוח. מנכ"ל החברה: "בעל רקורד מוכח בבניית חברות חדשניות מוצלחות מאפס. הוא מגלם בעשייתו את הערכים והתרבות של מליו"
מערכת ice | 
גיא ציפורי, סגן נשיא למחקר ופיתוח במליו (צילום Shaxaf)
חברת היוניקורן Melio הודיעה על המינוי של גיא ציפורי כסמנכ"ל החדש שלה למחקר ופיתוח. ציפורי יקדם את מאמצי המו"פ של מליו הנמצאת בתנופת צמיחה בדרכה להפוך לפלטפורמה המובילה להעברת כספים בין עסקים וספקים.
ציפורי הוא יזם סדרתי, בעל ניסיון של מעל לעשור בהקמה ומכירה של סטארטאפים מצליחים. בתפקידו האחרון כיהן כמייסד-שותף ומנכ"ל של Skyline AI , סטארטאפ בינה מלאכותית להשקעות בנדל"ן מסחרי, שנרכש ב-2021 ע"י JLL , אחת מחברות פורצ'ן 500. לאחר המכירה, ציפורי המשיך להוביל את הפיתוח של המוצר כסגן הנשיא למוצרים של JLL. לפני Skyline AI , ציפורי ייסד במשותף וכיהן כמנכ"ל של StreamRail שנרכשה ע"י איירון סורס ב-2016, וכן שימש CTO  של Visionize שנרכשה ע"י AVG Technologies בשנת 2011.
"גיא הוא בעל רקורד מוכח בבניית חברות חדשניות מוצלחות מאפס. הוא מגלם בעשייתו את הערכים והתרבות של מליו בצורה מושלמת" אמר מתן בר, מייסד-שותף ומנכ"ל מליו. "תחת הנהגתו של גיא, טכנולוגיית התשלומים של מליו תציב סטנדרטים חדשים בכל הנוגע לביצועים גבוהים ואבטחה הנדרשים כל-כך לעסקים קטנים".

גיא ציפורי ואילן אטיאס, מייסד-שותף וה CTO של מליו, יעבדו יחד על הפיתוח הטכנולוגי של מליו שממשיכה להרחיב את שיתופי הפעולה שלה עם מוסדות פיננסיים, ספקי תוכנה וזירות מסחר מקוונות. בשנת 2022, מליו מתכננת להכפיל את מצבת המהנדסים שלה כמו-גם להגדיל את היצע המוצרים שהפלטפורמה מציעה ללקוחותיה.
"נפח התשלומים השנתי העובר דרך מליו עבר את עשרות מיליארדי הדולרים. נוכח הגידול המתמשך הזה, ציפורי יוביל את הפיתוח הטכנולוגי שלנו ויוודא שמליו שומרת על מקומה כפלטפורמה המובילה בתחום" אמר אילן אטיאס, מייסד-שותף וה CTO של מליו. "גיא יודע לבנות צוות מו"פ מהמעלה הראשונה ולהציע פתרונות יצירתיים לאתגרים טכנולוגיים. הצטרפותו לצוות שלנו מרגשת".
"אני נרגש להצטרף לחברה המשנה את האופן שעסקים קטנים פועלים וצומחת בקצב כל-כך מהיר. כיזם, אני מזדהה עם הקשיים העומדים בפני העסקים האלו, ושמח על ההזדמנות הענקית לפתח עבורם פתרונות טובים יותר" אמר גיא ציפורי, ה-VP of R&D של מליו. "אני מאמין שלמליו יש את הפוטנציאל להיות אחת החברות הגדולות שיצאו מישראל, ואני מצפה לסייע לה להפוך לפלטפורמה המובילה עבור גופים פיננסיים וחברות תוכנה המבקשים לאפשר ללקוחותיהם תשלומים בין עסקים".
מינויו של גיא מצטרף לשורה של מינויי בכירים נעשו במליו בחודשים האחרונים, ביניהם מינויו של המנהל הבכיר לשעבר במטא ופייפאל, תומר בראל כ- COO.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה