כסף וצרכנות

רמי לוי ישלם ביוקר? קופיקס עשויה לסבך אותו בתביעת ענק

בעלי המניות של קופיקס בטענות קשות נגד קבוצת רמי לוי, מבעלי הרשת: "התעשרה ומתעשרת שלא כדין על חשבון החברה", לאחר שפנתה לבית המשפט לגילוי מסמכים, חברה לומדת את הבקשה והיא תגיש את תגובתה כנדרש בהתאם להוראות הדין.החברה לומדת את הבקשה והיא תגיש את תגובתה כנדרש בהתאם להוראות הדין
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ רשת קופיקס)
קופיקס הודיעה לבורסה לניירות ערך כי ב-5.4.2023 נודע לה כי הוגשה על ידי בעלי מניות בחברה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה לגילוי ועיון במסמכים לפי סעיף 198א לחוק החברות, כנגד החברה, חברת הבת של החברה - סופר קופיקס בע"מ בעלת השליטה בחברה - רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה, והדירקטורים של החברה.
במסגרת הפנייה, התבקש בית המשפט לאשר גילוי ועיון במסמכים מכח סעיף 198א לחוק החברות, ולהורות לחברה ולסופר קופיקס למסור לעיון המבקשים מסמכים שפורטו בבקשה, לשם בחינת הגשת בקשה לאישור תביעה נגזרת בשם החברה וסופר קופיקס כנגד רשת רמי לוי והדירקטורים בחברה.

להבנת החברה, עיקרי טענות המבקשים הם כי הסבת סניפי מרכולים של סופר קופיקס למותג/שם "רמי לוי בשכונה" לא אושרה כדין, כי רשת רמי לוי התעשרה ומתעשרת שלא כדין על חשבון החברה, תוך הפרת חובות חקוקות ופעולה בניגוד להוראות חוק החברות, וכי הדירקטורים בחברה הפרו חובות אמונים וזהירות החלות עליהם.
החברה דוחה את הטענות. עמדת החברה הינה כי עסקאות החברה אושרו בהתאם להוראות חוק החברות ודווחו על ידי החברה כנדרש במסגרת דיווחיה המיידיים (שחלקם אף מוזכרים בבקשה). הנהלת החברה סבורה כי הבקשה הוגשה על ידי המבקשים שלא בתום לב במהלך מגעים שהם ו/או נציגיהם מנהלים עם רשת רמי לוי בקשר עם רצונם כי רשת רמי לוי תרכוש את החזקותיהם במניות החברה ומתוך ניסיון פסול להשפיע על תוצאות המגעים האמורים.  החברה לומדת את הבקשה והיא תגיש את תגובתה כנדרש בהתאם להוראות הדין.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ומה עם תביעת הענק נגד ג. סער איפה היא עומדת?
    מיקי 04/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו לגוגל תביעת הטרדה נגד ח'כ סער מהאופוזיציה
    סגור
  • 4.
    קופיקס זה ג׳ורה
    יותם 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וואה כבר אפשר לצפות ממה שמייסד אבי כץ וממה שמנהל רמי לוי…
    סגור
  • 3.
    הוא שילם וקנה אותה שיעשה בה כרצונו (ל"ת)
    בני 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בלון
    גלי 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה סופו של כל בלון בסוף הוא מתפצוץ
    סגור
  • 1.
    אפרופו תביעות
    מיכל 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://mobile.mako.co.il/news-politics/2022_q3/Article-0fa73615a307381027.htm
    סגור