כסף וצרכנות

המע"מ בוטל: זה התשלום שהמדינה לא תיקח יותר

ועדת השרים לענייני תקציב קיבלה לפני זמן קצר פה אחד החלטה לתמוך בהקשתו של השר והוציאה מחוק ההסדרים את ההצעה להוספת מע"מ על שירותי תיירות. השר כץ: "נביא תקציב ראוי לקידום התיירות בישראל שהיא מנוע צמיחה משמעותי"
מערכת ice | 
תיירים בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
בהובלת שר התיירות חיים כץ בוטלה גזרת המע"מ על שירותי תיירות. ועדת השרים לענייני תקציב קיבלה לפני זמן קצר פה אחד החלטה לתמוך בהקשתו של השר והוציאה מחוק ההסדרים את ההצעה להוספת מע"מ על שירותי תיירות. 
שר התיירות חיים כץ: "אני מודה  לרה"מ, לשר האוצר ולחבריי השרים שתמכו בבקשתי לבטל את הגזרה שהייתה מנחיתה מכה קשה על תעשיית התיירות. נביא תקציב ראוי לקידום התיירות בישראל שהיא מנוע צמיחה משמעותי".

דובי אמיתי יו"ר נשיאות המגזר העסקי, הגיב להחלטה שהוביל השר כץ: "העבודה המשותפת של נשיאות המגזר העסקי עם שר התיירות, מר חיים כץ ובשיתוף פעולה עם שר החינוך, חה"כ יואב קיש נשאה פרי. אני שמח על ההסרה מחוק ההסדרים של הפרק שעסק בכוונה לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים".
כמו כן הוסיף אמיתי: "מדובר בצעד מיותר שאינו תואם לאתגר בו מצוי ענף התיירות, על ממשלת ישראל לתת כלים משמעותיים להאצת הענף ואני שותף מלא יחד עם שר התיירות לקדם את ההליכים הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה