כסף וצרכנות

המאפייה האהובה מצטרפת ל-WOLT: מהיכן תוכלו להתחיל להזמין?

בשורה משמחת לחובבי הפחמימות: רשת לחמנינה מצטרפת לאפליקציית Wolt! עם מגוון לחמים, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, כריכים וסלטים. מאפיית הבוטיק המוכרת מצטרפת עם הסניף הוותיק ברחוב קרמניצקי - עם משלוחים לתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק.
מערכת ice | 
וולט (צילום וולט)
אוהבים מאפים? מאפיית הבוטיק לחמנינה מצטרפת גם היא לשירות Wolt ותציע לראשונה משלוחים מיידיים. היום (ראשון) פורסם כי שיתוף הפעולה מושק כחלק מהתרחבות קטגוריית המצרכים באפליקציית Wolt, תוך דגש על שחקנים איכותיים ומקומיים בתחומי המאפיות, המעדניות והקצביות.
בין המוצרים הפופולריים שניתן להזמין במשלוח מיידי: מגוון הלחמים של רשת לחמנינה , לחם נלסון, לחמי שאור וקסטן וכן לחם ללא קמח שמתאים לנמנעים מגלוטן. מבחר מאפים מתוקים - קרואסונים, דייניש, מאפינס, עוגות ועוגיות

כמו כן, מאפים מלוחים - בריוש, בורקס, קיש, וקרקרים סנדוויצ׳ים וסלטים, מוצרי מעדניה ושתייה בשלב הראשון מצטרף הסניף הוותיק של רשת לחמנינה ברחוב קרמניצקי בתל אביב, ויתאפשרו ממנו משלוחים לתל אביב, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. בהמשך צפויה הפריסה להתרחב לערים נוספות.
רשת לחמנינה, שמוכרת לחובבי המאפים באיזור המרכז, קרויה על שם נינה המייסדת, נוסדה בשנת 2007 בסניף קטן ברחוב קרמניצקי בתל אביב. מאז התרחבה לסניפים נוספים בכיכר הבימה, רמת החייל, חולון ופתח תקווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה