כסף וצרכנות

רשות המסים מחלקת עשרות אלפי שקלים: מי הזכאים לתשלום?

רשות המסים מעניקה החזר מס בשיעור של 35% על תרומות. תוכלו לקבל החזר מס במספר תנאים, אם אתם עומדים בהם. התרומה בסכום של 200 שקל ומעלה, הסכום המקסימלי לתרומה, הוא עד 30% מההכנסה השנתית החייבת במס, או 9,300,000 שקל
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום shutterstock)
אכפת לכם מאחרים ואתם תורמים במהלך השנה? חשוב שתדעו כי יתכן שמגיע לכם מרשות המסים החזר מס בשיעור של 35% על תרומות. תוכלו לקבל החזר מס במספר תנאים, אם אתם עומדים בהם.
התרומה ניתנה לגוף שיש לו אישור לזיכוי מס לתרומות לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה, התרומה בסכום של 200 שקל ומעלה, הסכום המקסימלי לתרומה, הוא עד 30% מההכנסה השנתית החייבת במס, או 9,300,000 שקל (הנמוך בהם).

כדאי לדעת כי במקרים בהם התרומה עולה על התקרה המקסימלית,  ניתן לממש את הזיכוי במשך שלוש שנות המס הבאות. אם אינכם מחויבים בהגשת דוח שנתי, תוכלו להגיש בקשה להחזר מס. אם אתם מגישים דוח שנתי, תמלאו את הסעיפים הרלוונטיים בדוח השנתי.
מי יכול להגיש את הבקשה? כל מי שמעוניינים  לבדוק אם למוסד שלו הם תורמים, יש אישור זכאות מס לתרומות. כדי להגיש את הבקשה, יש ללחוץ על כפתור לכניסה למערכת.
לקבלת פרטי המוסד - יש למלא את אחד מהבאים: מספר תיק מס הכנסה, שם מוסד. אישור ל"קרן לאומית" - מעוגן חוקית בסעיף 46 לפקודת מס הכנסה.  לקבלתו יש לפנות לקרן הלאומית המתאימה. האישור מופק מיידית וניתן להדפיס אותו. ניתן להסתמך על האישור, לצורך קבלת זיכוי לתרומה למוסד ציבורי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה