כסף וצרכנות

ארוחה בחמש דקות: קנור ויאנגו דלי בשיתוף פעולה באפליקציה

המותגים קנור ו-Yango Deli משיקים קטגוריה חדשה באפליקציה: רוצים לבשל ארוחה קלה ומהירה? מזמינים בדיוק את המצרכים שאתם צריכים במשלוח מהיר
מערכת ice | 
קנור ויאנגו דלי בשיתוף פעולה (צילום יחצ)
קנור ו-Yango Deli משיקות קטגוריה חדשה באפליקציה של יאנגו דלי, המאפשרת להזמין מצרכים לארוחה ב-5 דקות.
היוזמה תתאים עבורכם את המצרכים שאתם צריכים להזמין עבור הארוחה המהירה שמתחשק לכם לבשל. הרעיון מאחורי היוזמה היא שתחסכו זמן יקר על תכנונים, שיטוטים וחיפושים, תיהנו מארוחה לטעמכם, ותקנו בדיוק את המצרכים שמרכיבים את המנה.
כך למשל אם מתחשק לכם מוקפץ, האפליקציה תציע לכם סוגים שונים של ירקות ונודלס ואת הרוטב למוקפץ אסייתי של קנור. המצרכים יגיעו אליכם במהירות, ולכם נותר להקפיץ הכל על המחבת. בנוסף תוכלו בלחיצת כפתור להגיע ישירות אל המצרכים שירכיבו לכם שקשוקה, פסטה, כריך פסטרמה או סלט קיסר.

נטע דושניק, מנהלת שיווק Yango Deli: "הקטגוריה החדשה היא עוד שלב במטרה המרכזית של השירות שלנו - לחסוך זמן ולייעל את הפעולות היומיומיות של הלקוחות שלנו. עכשיו לא רק שלא צריך לחכות בתור בסופר או לחכות למשלוח, גם לא צריך לחשוב יותר מדי על מה להכין מעכשיו לעכשיו ואיזה מצרכים צריך. מטרת שיתוף הפעולה עם קנור לקצר את זמני הבישול במטבח מבלי להתפשר על איכות המצרכים והטעם".
אסתר פאוסט, מנהלת השיווק של קטגוריות הקולינרי ב"יוניליוור ישראל": "החיבור בין קנור ל- Yango Deli  טבעי מאוד ומאפשר לצרכן להנות מחדוות הבישול במטבח הביתי עם מוצרי קנור האהובים, בלחיצת כפתור ובמינימום מאמץ. זהו צעד נוסף במענה המתקדם שלנו לעולם החדש של פתרונות להזדמנויות צריכה שונות, כולל בעולמות הקוויק קומרס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה