שיווק ופרסום

בהשקעה של מיליוני שקלים: יאנגו דלי בקמפיין חדש

קבוצת Yango הייתה החלוצה לספק משלוחים מ"חנויות חשוכות" בישראל עם סניפים רבים של Yango Deli ברחבי הארץ, כעת החברה מוציאה קמפיין ראשון כשהתקציב שלה אצל יהושע TBWA
מערכת ice |  1
יאנגו דלי Yango Deli (צילום באדיבות דור קדמי)
יאנגו דלי ויהושע TBWA צובעים את ישראל בצהוב, מעכשיו לעכשיו שירות משלוחי הסופרקמקט באונליין, Yango DELI, משיק קמפיין חדש ובשפה חדשה, בפעם הראשונה ראשונה מאז יהושע\TBWA זכו בתקציב הפרסום של החברה המוערך ב-10 מיליון שקלים בשנה.
הקמפיין החדש ממשיך לדבר אל הקהל בגובה העיניים, ומצליח לככב ללא פרזנטור או שיר מוכר, מתמקד בסרטים שונים ובסיטואציות שונות, במהירות ואיכות המשלוח ובתדהמה מאותם אנשים שעדיין קונים מרשתות הסופרמרקט השונות. 
קבוצת Yango, היתה החלוצה לספק משלוחים מ"חנויות חשוכות" בישראל עם סניפים רבים של Yango Deli ברחבי הארץ, לפני מספר חודשים השיקה החברה את שירות Yango Market עם היצע של אלפי מוצרים במגוון קטגוריות חדשות שיגיעו ללקוח בתוך כשעה, כגון: טואלטיקה וטיפוח, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, מוצרים לחיות מחמד, גאדג'טים ועוד.

את המוצרים Yango Market מספקים מחנויות ובתי עסק מקומיים, עם למעלה מ-90 חנויות מרעננה ועד ראשון לציון. חלק מרכזי מאסטרטגית השירות הינה לקדם עסקים קטנים ובינוניים ולסייע להם באמצעות חיבור לפטלפורמה המגיעה לקהל לקוחות רחב ולספק להם שירות משלוחים מהירים, תוך כשעה. בין החנויות ניתן למצוא את ארט סנטר, פרחים בניחותא, קוסמטולוג'י ת"א, האפי דייז, TLV מובייל, יוגה סטור, טבע זול, מדילנד חולון, זו-ארץ ועוד.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו...
    איש 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהושע סוף סוף חוזרים לדרך הנכונה... יניב ורמי לאט לאט מתקנים את כל מה שיגאל הרס בקדנצייה שלו כמנכ״ל יהושע...
    סגור