כסף וצרכנות

וולט מסתערת על הסופרמרקטים: באיזו עיר פתחה סניף חדש?

רשת הסופרמרקטים Wolt Market פותחת סניף חמישי של החנויות הכחולות והפעם - ברעננה, הסניף שממוקם סמוך לקניון רננים יציע מגוון של 3,000 מוצרים במשלוח מיידי לרעננה, כפר סבא והוד השרון. מנכ״ל Wolt Market, שמוליק נבון: ״זיהינו את הביקוש בקרב המשתמשים ברעננה, כפר סבא והוד השרון"
מערכת ice |  2
וולט מרקט פתח תקווה (צילום שי עזרי Wolt ישראל)
הבוקר (שני) נפתח הסניף החמישי בישראל של Wolt Market, ברחוב התעשייה ברעננה הסמוך לקניון רננים. החנות מציעה מגוון של 3,000 מוצרי מזון, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, הגיינה וניקיון, מוצרי מזון ומוצרים לתינוקות, ועוד.
בנוסף, ב Wolt Market קטגוריות ייעודיות הנותנות מענה לצרכי הלקוחות בתחום המזון הבריא, האורגני וכן מוצרי חלבון. החנות הכחולה של Wolt Market תפעל בכל יום משמונה בבוקר ועד חצות, והמשלוחים יגיעו לרעננה, כפר סבא ומרבית הוד השרון. דמי המשלוח באפליקציית Wolt עומדים על בין 10 ל-20 שקל, ובנוסף, ניתן לבצע איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה דרך האפליקציה. 

חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי הסופר ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. החנויות הכחולות פועלות היום בתל אביב, פתח תקווה וראשון לציון. קטגוריית מוצרי הסופר ב-Wolt כוללת בין היתר את הרשתות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק, פרשמרקט, וסופר יודה, בפריסה ארצית רחבה, באזור תל אביב, פתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, ירושלים, אשדוד, אשקלון ועוד. סניפים נוספים של Wolt Market, צפויים להיפתח בשבועות הקרובים.
שמוליק נבון, מנכ״ל Wolt Market ישראל: ״הישראלים מחפשים את חווית הקנייה המיידית, האיכותית והמרגשת שאנחנו מציעים דרך Wolt Market, ואנחנו רואים את זה בכל עיר שאליה אנחנו מתרחבים. זיהינו את הביקוש בקרב התושבים ברעננה, כפר סבא והוד השרון. אנחנו שמחים להשיק את החנות החמישית של Wolt Market ברעננה ובכך להביא לאזור השרון חווית קניה מרגשת שהיא הסיבה להצלחה שלנו בתל אביב, פתח תקווה וראשון לציון״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסיבה העיקרית ששליחי וולט ממהרים
    אחד שיודע 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשליחי וולט יש הסכם סודי שבו אם שליח עובר את המכסה של 499 מישלוחים בחודש החברה מאפשרת לו לזכות בשעה דיסקרטית עם איזשהי דוגמנית על למימוש פנטזיות. זו הסיבה שהשליחים ממהרים ולא רק עיניין השכר הגבוה.
    סגור
  • 1.
    שליח
    לא יעזור 11/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור,וולט לא יתרוממו, יאנגו מתחרה חזקה שלהם עם משלוחים יותר זולים,וגם קוויק נכנסו חזק, וולט פסה וגם אנחנו השליחים מרגישים את זה.
    סגור