כסף וצרכנות

מהפכה באפליקציית WOLT: אלו המסעדות המבוקשות שתוכלו להזמין מהן

קבוצת המסעדות האסייתיות מינה טומיי מצטרפת לאפליקציית Wolt בשני סניפים - בתל אביב ובחיפה. המסעדה המוכרת מציעה 5 מטבחים: הודי, וייטנאמי, תאילנדי, קוריאני ויפני (הכולל סושי) ותשלח גם לרמת גן, גבעתיים והקריות. בנוסף הצטרפו גם הדיינר האסייתי ׳קינג קונג׳ והסניף החיפאי של פאט ויני, ששייכים לקבוצת La Table
מערכת ice | 
שליחה של וולט (צילום וולט)
המסעדה שלקוחות רבים חיכו לה, מגיעה לאפליקציית המשלוחים WOLT. כעת, סוף סוף יכולים המזמינים לקבל מנות ממסעדה מינה טומיי באפליקציה. הרשת מצטרפת עם שני סניפים - בתל אביב, שיציע משלוחים גם לרמת גן וגבעתיים, ובחיפה, שישלח גם לנשר וטירת כרמל.
בנוסף, הצטרפו לאפליקציית Wolt הדיינר האסייתי-אמריקאי ׳קינג קונג׳ והסניף החיפאי של פאט ויני שבבעלות קבוצת מינה טומיי, כאשר יתר הסניפים צפויים להצטרף בהמשך. על קבוצת La Table 

קבוצת La Table פועלת בעולם המזון & המשקאות החל משנת 1993, ומחזיקה במותגים Minna Tomei, Fat Vinny ו-King Kong, ומפעילה בסה''כ 16 מסעדות בפריסה ארצית, עם צפי לפתיחת עוד ארבעה סניפים עד סוף 2023. הרשת מחזיקה סניף בקריון בקריית ביאליק ובמרכז אלונית בעין שמר. בתחילת 2023 הרשת צפויה לפתוח את המסעדה החמישית במרכז BIG שביהוד. 
גדי גרנות, מנכ''ל קבוצת La Table: ''אנחנו מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה של מותגי הקבוצה עם Wolt, השאיפה היא להביא בשורה לצרכנים עם טעימה רחבה מ-5 מטבחים אסייאתים אהובים, צבעוניים ומגוונים, עם כל הטוב שיש לנו להציע, במשלוח מיידי ועם השירות המעולה שמציעה אפליקציית Wolt''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה