ויראלי

וולט מחפשים את השליח שהציל את חיי התינוק, מזהים?

שליח וולט זיהה את הפעוטה שצעדה בכביש ללא השגחה, עצר בצד ומיד החזיר אותה בבטחה. הרשת היללה ושיבחה, אך עדיין לא נמצא מידע לגבי השליח הגיבור וגם בחברה ניסו לאתרו אך לשווא. האם אתם מזהים?
מערכת ice | 
שליח וולט בסרטון מציל תינוק (צילום מסך)
בחברת וולט מחפשים את השליח הגיבור שעצר כדי להציל את חיי התינוק מסכנה, בסרטון הוויראלי שרץ ברשת כבר שלושה חודשים אך טרם נמצא. האם אתם מזהים את השליח האלמוני?
כזכור, ב-2 באוגוסט בסרטון הויראלי שהופץ ממצלמת רכב של מתעד אלמוני, מוצג רגע אנושי ומפתיע ואדם שבאמצעות תושייתו ומהירות מעשיו מנע מה שיכול היה להיגמר בטרגדיה. בשעה 4 אחר הצהריים ברחוב ראשי בבת ים נוסע שליח וולט ולפתע מבחין בפעוטה קטנה שצועדת אל הכביש ללא השגחה. בסרטון ניתן לראות איך השליח עוצר מיד את הקטנוע שלו, רץ אל הילדה ומרים אותה על אי התנועה הקרוב, עומד איתה ומשגיח שלא ייאונה לה כל רע.

ברשת היללו את השליח הגיבור, וגם בתנועת אור ירוק כתבו: "וואו, איזה מדהים השליח הזה של וולט קולט בזווית העין פעוטה חוצה כביש לבד, מחנה את האופנוע ומסייע לה לחזור למקום מבטחים. אלוף! הורים, שמרו על הילדים שלכם".
אל חברת וולט פנו רבים וטובים כדי שיכבדו את השליח הגיבור, אך במצלמת הרכב לא ניתן לזהות את המספר של השליח ואף אחד עד עתה לא פנה לחברת המשלוחים. האם אתם מזהים את השליח הגיבור מבת ים כדי שיקבל את הצל"ש הראוי לו?

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה