כסף וצרכנות

עוקץ הביט הגדול נחשף: ההודעה המסוכנת שאסור לכם ללחוץ עלייה

פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו, חשפה כי היא ניצלה מניסיון עוקץ בביט, אך הזהירה את העוקבים שלה מהודעת הספאם שעלולה לעלות להם ביוקר אם ייפתחו אותה
מערכת ice | 
ביט (צילום pexels)
פאני בר מוחא, גרושתו של אוהד בוזגלו, חשפה היום (רביעי) בסטורי שהעלתה לחשבון האינטסגרם שלה כי היא ניצלה מניסיון עוקץ בביט, אך הזהירה את העוקבים שלה מהודעת הספאם שעלולה לעלות להם ביוקר אם ייפתחו אותה.
פאני בר ממוחא העלתה בסטורי שלה צילום מסך מהודעה שקיבלה לפלאפון הפרטי שלה, בה נשלחה הודעה כביכול מאפליקציית ביט, ובה נכתב: "חשבונך מושעה עקב גישה לא מורשית. אנא אשר את המדיה שלך". להודעה צירפו קישור שנראה כאילו נשלח לביט עצמו, אך מדובר בעוקץ ואסור לכם בשום פנים ואופן לפתוח את ההודעה הזו.

בהמשך, כתבה פאני כי בדקה את המספר באפליקציית "מי" ונכתב כי מדובר ב"גניבת פרטים ספאם". על כך כתבה בר מוחא: "הופעתי מההודעה שקיבלתי מהמספר הזה. נכנסתי לביט והכל תקין. תזהרו מפישינג".
כידוע, לאחרונה נשלחות למספרי טלפון אישיים יותר ויותר הודעות מוזרות המבקשות לפתוח את הקישור שנשלח. לרוב, מדובר בעוקצים אכזריים שלכל הפחות יכולים לפרוץ לכם למכשיר האישי, אך במקרים חמורים יותר עלולים לגנוב את פרטיכם ואת הכסף שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה