כסף וצרכנות

רמי לוי מצית מלחמה עם סופרפארם? זה המהלך המתוכנן

ממועד רכישת השליטה של איש העסקים ברשת גוד פארם בחודש מאי 2018 נפתחו 39 סניפי פארם בפריסה ארצית ובכוונת החברה 'שיווק השקמה' להמשיך במגמת פתיחת סניפי פארם נוספים: "הפעילות של הרשת תורמת להורדת יוקר המחייה בישראל"
כפיר אדר |  7
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני Avi Roccah)
לאחר שרשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה היום (שני) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2022, המלמדות על צמיחה בהכנסות הן מפתיחת סניפים חדשים והן מצמיחה בחנויות זהות, המנכ"ל והבעלים רמי לוי הסביר מה הסיבות לתוצאות הטובות ומה היעדים להמשך.
לוי טען: "בתקופה הקשה של עליות מחירים ואינפלציה גוברת, ברשת רמי לוי ממשיכים בעקביות לבוא לקראת הלקוחות, להוריד מחירים ולעשות מבצעים מעמיקים יותר. הדרך שלנו מוכיחה את עצמה ומראה גידול בהכנסות וגידול בחנויות הזהות. רשת רמי לוי היא רשת הדיסקאונט היחידה שהורידה מחירים ומראה קיטון ברווחיות הגולמית של הרשת. הרווחיות הגולמית של הרשת נמוכה יותר מאשר כל רשתות הדיסקאונט בארץ ורשתות דיסקאונט בינלאומיות. פעילות זאת של הרשת תורמת להורדת יוקר המחייה בישראל".

לוי המשיך: "הורדת המחירים והקיטון ברווחיות הגולמית אמנם פוגעים ברווח התפעולי של החברה אולם אנחנו רואים בכך השקעה לטווח ארוך. הלקוחות החדשים שהצטרפו לרשת הם לקוחות חדשים שיהיו נאמנים ויישארו איתנו לאורך זמן. הם יחזקו ויגדילו את בסיס הלקוחות של החברה. השקעה זו תניב לרשת יתרונות חזקים לטווח הארוך".
לסיום הודה לוי: "בהזדמנות זו, אני מבקש להודות בראש ובראשונה ללקוחותינו הנאמנים, כמו גם לכל עובדי החברה, למנהליה ולבעלי המניות, השותפים להצלחת הרשת. אני קורא לכולם לקנות חכם!".
במקביל, בדוח נמסר: "מתחילת שנת 2021 ועד היום פתחה רשת 'גוד פארם' 23 סניפי פארם נוספים ברחבי הארץ. זאת, בהתאם לאסטרטגיית ההתרחבות, כך שנכון להיום רשת 'גוד פארם' מפעילה 50 סניפי פארם ברחבי הארץ. למעשה, ממועד רכישת השליטה ברשת גוד פארם בחודש מאי 2018 נפתחו 39 סניפי פארם בפריסה ארצית ובכוונת החברה להמשיך במגמת פתיחת סניפי פארם נוספים, וזאת לצד המשך הרחבת הפעילות הסיטונאית של 'גוד פארם'.
בכוונת החברה להמשיך בהרחבת פעילות סניפי הדיסקאונט - רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 56 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בזכיינות). החברה מזהה פוטנציאל להקמה של כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת כיום ומעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בנוסף, תמשיך הרשת לפתוח  סניפים עירונים, לרבות באופן ישיר, וכן לפתח את המותג הפרטי ולהביא להעמקת החדירה של המותג הפרטי.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שקרן רמאי מספר 1
    סיגל 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה כמו הומלס.. מי שישמע מבצעים מעמיקים.. חח בשביל כמה אגורות פחות עדיף כבר לקנות בסופר פארם!!!
    סגור
  • 5.
    רמי הוא תותח אבל מאז שקנה אותם העלה מחירים בהכל (ל"ת)
    רוז 12/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רמי רודף בצע
    מסתערב 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי מעסיק מחבלים ממזרח ירושלים כי הם עולים לו שקל וחצי לחודש יושב אצלו תא טרור שמוכן ומזומן טיפש עילג ורודף בצע אתה לא מעניין אפילו את הביצה שלי
    סגור
  • 3.
    משחק
    יריב 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוכל מגיע לך להתרסק הרגת את כל העסקים
    סגור
  • 2.
    נסיך
    רחלה 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזקת ידייך אשרייך
    סגור
  • 1.
    לסופרפארם יש מוניטין של רשת יקרה. (ל"ת)
    Raffi 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אכן!
    חוה פ 12/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נכנסתי לסופר פארם כבר שנים, קונה הכל ברשת עדיקה.
    סגור