כסף וצרכנות

JD SPORTS משיקה אתר און ליין ומתחם פופ אפ בהשקעה של 2 מיליון ש"ח

הרשת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Cellolo משיקה חווית רכישה ראשונה מסוגה המותאמת אישית ללקוח ומושתת על שילובי בינה מלאכותית וחיישני מציאות רבודה
מערכת ice | 
חנות פופאפ JD SPORTS (צילום איל מרילוס)
לראשונה בישראל, JD SPORTS  - רשת אופנת הספורט הבינלאומית לנשים, גברים וילדים, משלבת בינה מלאכותית ומשיקה מתחם פופ אפ בקניון עזריאלי תל אביב לרגל השקת האתר Jdsports.co.il בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪. הרשת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת Cellolo משיקה חווית רכישה ראשונה מסוגה המותאמת אישית ללקוח ומושתת על שילובי בינה מלאכותית וחיישני מציאות רבודה. להובלת התוכן לפופ אפ, חברה JD פנתה אל להקת פארקור דימונה ובחרה עשרה רקדנים נערים ונערות, אשר יציגו פריטים נבחרים מהאתר באמצעות ריקוד בסגנון פארקור בסופו תוצע ללקוח האופציה להזמין את הפריטים אשר לבשו המציגים.
שירן וינטר, סמנכ"לית JD SPORTS ישראל: "אנחנו שמחים לבשר על השקת אתר סחר לרשת JD ספורט ישראל, אשר יציע את מגוון המותגים והקולקציות הבלעדיות  להזמנה און ליין. מהלך השקת הפופ אפ וחנות האונליין של JD מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות המתמידה של המותג, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהם JD SPORTS  העולמית פועלת. זו פעם ראשונה שמותג אופנה משלב טכנולוגיות של בינה מלאכותית וחיישנים של מציאות רבודה באתר אונליין ואנו שמחים להיות הראשונים שמובילים זאת. רשת JD Sports חרטה על דגלה להוביל חדשנות אינטראקטיבית בסניפים ובנכסים הדיגיטליים שלה ובכך מעניקה חווית לקוח ייחודית ושונה".
תום בן יהודה מנכ״ל Cellolo: “השקת חנות האונליין והפופ אפ  של חברת JD הוא שילוב נועז של טכנולוגיה מתקדמת, אמנות ואחריות חברתית. מדובר במערכת אשר עושה שימוש בבינה מלאכותית ובחיישני מציאות רבודה על מנת ליצור חוויית רכישה מותאמת אישית. התוכן המוצג על מסכי המגע של החנות יכול להשתנות בהתאם למגדר וגיל המשתמש. על מנת ליצור מיצג ויזואלי מזמין ומרשים, JD בחרה להציג את קולקציות הביגוד על גבי רקדנים. המערכות שפיתחנו מאפשרות למשתמש מעבר חלק בין מספר גדול של קטעי וידאו 4K של הרקדנים באלפית שניה. בנוסף, מימשנו סנכרון מלא של כל התצוגות בחנות ברמת הפריים הבודד. עשינו זאת בכדי ליצור את האפקט שאמנם על כל מסך מגע מופיע רקדן יחיד המציג קולקציה באופן אינטראקטיבי, אך מרחוק רואים להקה שלמה הרוקדת יחד".
"Cellolo גאה במיוחד לקחת חלק בפרויקט כשותף הטכנולוגי בעיקר בזכות הבחירה הלא טריוויאלית של JD בלהקת הריקוד פארקור דימונה. מדובר בקבוצת נערות ונערים מהפריפריה, חלקם נוער בסיכון אשר לימדו אחד את השני לרקוד וזוהי הפעם הראשונה בה הם משתתפים בקמפיין בסדר גודל כזה. אנו רואים בכך שליחות ערכית מן המעלה הראשונה״, הוסיף בן יהודה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה