כסף וצרכנות
רשתות השיווק עולות שלב במלחמה ביוניליוור
שופרסל ויינות ביתן מגבירות את המלחמה ביבואנים ועל הפרק - יוניליוור. שלטים נפרסו ברחבי הסניפים של הרשתות וקראו ללקוחות לא לקנות ממוצרי היבואנית
מלחמתם של רשתות השיווק כנגד היבואנים, המייקרים את המוצרים, עולה שלב. שופרסל ויינות ביתן תלו שלטים בסניפיהם הקוראים לא לבחור במוצרי היבואנים המתייקרים. בעוד ביינות ביתן לא התייחסו את מי היא קוראת להחרים, שופרסל הייתה תקיפה יותר ותקפה ישירות את יוניליוור.
"לקוחות יקרים, בשל אי הסכמת שופרסל לעליית מחירים, ייתכן מחסור במוצרי הספק יוניליוור", כך נכתב בשלטים שנפרסו ברחבי הסניפים של הרשת ואף פירטה את רשימת המוצרים של היבואנית. ביינות ביתן גם הציבו שילוט ללקוחותיהם בו כתבו: "לקוחות יקרים, בשל המאבק של יינות ביתן ביוקר המחיה. נסו את המוצרים התחליפיים ותופתעו לטובה".
רשתות השיווק המוחות כנגד עליית המחירים החלו לסבול ממחסור, אך במקום להתקפל, הן מנסות למצוא פתרונות לצרכנים. שופרסל החלה לפרוס מוצרים אחרים, ובעיקר מוצרי המותג הפרטי של הרשת, תוך המלצה לרכוש אותם במקום במוצרי יוניליוור.
עוד ב-
מדובר במלחמה שעדיין בחיתוליה ורשתות השיווק לא מתכוונת להתקפל. הרשתות מנסות להתמודד עם המחסור הקרב ובא וזאת על ידי ייבוא מוצרים מקביל של המוצרים עצמם, אך גם של תחליפים לאותם המוצרים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(22):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
20.הקטנה שטח מדף (ל"ת)ישראלי 11/2022/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.צמצום מגווןישראלי 11/2022/11הגב לתגובה זו0 0בראש ובראשונה שאפו לרשתות, דבר מאוד חשוב לצמצם להם מגוון מוצרי ליבה, דבר נוסף לבצע החזרה טובה של מוצרי ליבה של החברות האלה, הגדלת שטח מדף לספקים קטנים על חשבון יונילבר+נסטלה רק ככה מנצחים,סגור
-
18.הגיע הזמןהגיע הזמן 11/2022/11הגב לתגובה זו0 0יש לנו כח עצום בתור צרכנים אנחנו צריכים לנצל אותוסגור
-
17.רשתות השיווק ינצחו את כל היבואניםלדעתי 11/2022/07הגב לתגובה זו0 0רשתות השיווק רוצות להיות היבואנים .ולהגדיל את הרווחים שלהם.סגור
-
16.שקרפוץ 11/2022/06הגב לתגובה זו0 0וואלה אני רק רוצה לאגיד אל פסטה, איפה פסטה טעמן? במדפים? הרי זה זול?! למה אתם לא מכנסים מוצרים למדפים, אתם רק יודעים לעשות רעש וצילצול בסוף של דבר אתם גוף שמוכר מוצרים!!! לא משנה כמה תעשו מלחמה לכל דבר יש מכירסגור
- טען עוד
-
15.אין משילותיורן 11/2022/06הגב לתגובה זו0 0היען הממשלה ? היכן המחוקקים ? דואגים לעצמם ורק לעצמם.סגור
-
14.ישר כחצח 11/2022/06הגב לתגובה זו3 0הפעם אני רוצה להודות ולהוריד את הכובע בפני רישתות השיווק בכלל וביפני שופרסל בפרט...רק כולי תיקוה שהעם המטומתם שלא יודע היתנהגות צרכנית והוא...הוא האשם העיקרי בגזלות המחירים הפעם ישכיל וישתף פעולה מלאה עם הסופרים ולא ירכוש את מוצריהם של הגנביםסגור
-
13.אעדיף לקנות ברשתות שבהן יש חוסר במוצרים. (ל"ת)Raffi 11/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
12.למה רק הם?תומר 11/2022/05הגב לתגובה זו2 0מה עם שאר הרשתות?נכנעו בכזאת קלות ליבואנים רודפי הבצע???או שפשוט לא אכפת להם מהלקוח?התרגלו לעשוק את הצרכנים אז שיש התנגדות סוף סוף כולם מופתעיםסגור
-
11.ואיפה שאר הרשתות?!שלמה 11/2022/05הגב לתגובה זו7 0אושר עד יוחננוף מגה רמי לוי. כבר התקפלו?!סגור
-
הם גם ככה זולים (ל"ת)קקטוס 11/2022/05הגב לתגובה זו0 1סגור
-
10.מתי רשתות השיווק דאגו לנו?אחת, כאן בארץ 11/2022/05הגב לתגובה זו5 0מסע יחסי ציבור לעצמם כדואגים על יוקר המחיה ופער רווחים קטן בין קניה למכירה זה כל הסיפורסגור
-
אם זה האינטרס של הרשתות אנחנו במצב מצויין.אינטרס זה מבורך 11/2022/11הגב לתגובה זו0 0גם אם זה אינטרס זה מבורך.יש עכשיו כח . צריך להצטרף אליו .בסך הכל שום חברה לא רוצה להצטייר רע . זה מרתיע . יש תמיד בעיה עם לקוחות שהם מפונקים ולא תמיד משתפים פעולה . אז עכשיו יש יותר כח.זכותה של חברה להעלות מחירים זה נכון ויתכן ויש לה סיבה . אבל אנחנו כצרכנים .והרשתות כצרכניות שמוכרות לצרכנים מותר לנו לנקוט בצעדים משלנו. אנחנו הלקוחות לא קונים בשוק ואי אפשר להתמקח על המחיר . אז מותר לא לקנות. וגם לתת לחברות להתמקח. אם זה האינטרס של הרשתות מבורך אדרבה צריך לשמר אותו. ולתת לרשתות עידוד שאנחנו איתם . בסוף נגיע לעמק השווה עם החברות.סגור
-
9.יוניליוור (ל"ת)מוני 11/2022/05הגב לתגובה זו1 2סגור
-
8.אנחנו איתך .נמאס מהניצולשרון 11/2022/05הגב לתגובה זו4 1אם זה מלחמה אמיתית של רשתות השיווק ביוקר המחייה אנחנו איתכם . יונילוור אליי הביתה לא תיכנסוסגור
-
7.כל הכבוד לכםאזרחית שפוייה 11/2022/05הגב לתגובה זו2 0רק רמי לוי נותן יד ליוקר המחייה, כשעל המדפים שלו תמצאו רק שוקולד מריר של עלית ושום שוקולד של אף אחרת אחרת. כנ"ל פסטה אוסם. ברוי לוי מעלה אדומים כל המדפים מפוצצים במותג רמי לוי (ואין לו מכל המוצרים) ואוסם. לא טעמן ולא כלום אחר. רמי לוי רק נראה תמיםסגור
-
6.החרם לעולם יצליחרונאל 11/2022/05הגב לתגובה זו1 0הכל ענין של אחדות העם והעם פה בכלל לא מאוחד החרם לא של הצרכנים הוא של רשת כזו או אחרת הרי מסוכן לאפשר לרשתות אחדות אז הכל בידי הצרכן הלא ממושמעסגור
-
5.עובדי יוניליוורעודד 11/2022/05הגב לתגובה זו0 1יבנה נהגת נוסעת בפראות ברחובות נאות שמיר עם הרכב שלכם סקודה אפורה עם ילדים קטנים פחד אלוהים כל יום אני רואה את זה ושואלת את עצמי מה נסגר עם האישה הזו רחל המשוררת 8 יורדת לחניון בפראות ממול גן ילדים לא רואה בעיינים . שמישהו יעצור את הדבר הזה !!!סגור
-
4.חחח והן בעצמם כבר העלו את מחירי המותג הפרטייוני 11/2022/05הגב לתגובה זו1 0תנו ללקוחות להחליט מה לקנות ובאיזה מחיר!!! הרשתות הם הגורם הראשון למחירים הגבוהים ולא רק היבואנים והיצרנים. מחירי ההובלה הימית ירדו מהשיא כבר ב 50%. איפה הוזלת מחירים? אצלהם מחיר שעלה מעולם לא ירד!!! ואני לא קונה לא אצל זה ולא אצל זה.סגור
-
3.נלחמות על החדרת המותג שלהם במחיר מופקע!בדיחה! 11/2022/05הגב לתגובה זו1 0הכיס שלנו לא עניין ולא מעניין אותם!סגור
-
2.אושר עד הראשונים שהתחילו את הקרבאופיר 11/2022/05הגב לתגובה זו0 0אושר עד כבר חצי שנה מחרימה את יוניליבר. ומצליחה להביא מוצרים שלה ביבוא פרללי ושומרת על מבצעים והנחות.סגור
-
1.משחק של יחסי ציבור של רשתות השיווקש.א 11/2022/05הגב לתגובה זו2 0רשתות השיווק הם בעצמם הגנבים הגדולים ביותר. ולכן הם עושים תרגיל הם מגלגלים את מקור הבעיה לעבר הספקים כל זה בשעה שהם בעצמם מרווחים 200%, 300% על רוב המוצרים. הפתרון היחיד הוא להביא רשתות שיווק מחו"ל לארץ שיקבלו פטור ממכס, פטור מארנונה, ופטור ממס חברות. רק ככה מייצרים תחרות הוגנת.סגור