כסף וצרכנות
הפאדיחה של שופרסל: מקרר נמכר ב-179 שקל בגלל טעות
טעות הקלדה באתר שופרסל אונליין גרמה לכך שעשרות לקוחות רכשו מקרר ב-179 שקל בלבד, במקום 1,179. שופרסל הודיעה על ביטול העסקאות - והלקוחות זועמים ומאיימים לתבוע
עשרות לקוחות שגלשו באתר שופרסל אונליין שפשפו את עיניהם בתדהמה למראה מקרר 2 דלתות במחיר 179 שקל בלבד – ומיהרו להזמין. הם שמחו לראות שקיבלו אישור לרכישה והעבירו את הבשורה לחבריהם שרכשו גם הם – אך כולם התאכזבו לגלות כי מדובר בטעות והעסקה מבוטלת.
טעות הקלדה של אחד העובדים באתר ההזמנות של רשת שופרסל גרמה לכך שמקרר שעלותו 1,179 שקל, הוצג באתר בעלות 179 שקל בלבד. בגלל שמדובר היה ביום הבחירות ועסקים רבים הציגו מבצעי קניה מיוחדים, סברו הגולשים, או קיוו לפחות, כי מדובר במחיר אמיתי. השמועה פשטה לה מפה לאוזן כך שעד ששופרסל עלתה על הטעות ותיקנה את המחיר – הוזמנו עשרות מקררים.
"המחיר אמנם לא נראה לי סביר, אבל האתר קיבל את התשלום, אז מיהרתי לרכוש עוד כמה יחידות מהמוצר", תיארה אחת הלקוחות, "לאחר זמן מה האתר התעדכן והמחיר שונה למחיר המקורי על אף שקיבלתי אישור תשלום ואישור הזמנה למוצר עם המחיר הראשוני. כעבור זמן קיבלתי הודעה מטעם החברה כי לא יתבצע חיוב והעסקה מבוטלת מאחר והיה טעות באתר".
ברשתות החברתיות יש כבר התארגנות של גולשים לתבוע את החברה שביטלה את הזמנותיהם, אם כי עורכי דין שהגיבו לשאלותיהם הסבירו כי לרשת יש זכות לבטל את העסקה במקרה הנ"ל.
עוד ב-
משופרסל אונליין נמסר בתגובה: "מדובר בטעות סופר בהקלדת מחיר המוצר, הנמוך בכ-900% מהמחיר הנכון. אנו מתנצלים על התקלה אשר תוקנה בתוך זמן קצר, הלקוחות עודכנו וזוכו באופן מידי עם ביטול העסקה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(27):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
19.שוב טעות הקלדה? נמוך ב 900%?דן ק 11/2022/13הגב לתגובה זו0 0מישהו בשופרסל לא היה בשיעור בכיתה ג׳?סגור
-
18.ממתי הפכנו לעם נוכל ורמאי. כבר לא נעים לאיש לגור עם העם (ל"ת)יעגכ 11/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.על טעויות משלמיםאחד שיודע 11/2022/05הגב לתגובה זו0 1טעו אז בעיה שלהם איך עורך דין אומר שהם יכולים לבטל אם נעשתה טעות???זה לא טעות של הלקוח זה של החברה והם יתמודדו.כסף לא חסר להםסגור
-
16.שופר סלשרון 11/2022/05הגב לתגובה זו0 0אל תגזימו זה כבר ניצול.. לא יפה זה לא הגיוני ברור שזאת היתה טעותסגור
-
15.תקלה עם זיכוייםתביעה יצוגית 11/2022/04הגב לתגובה זו0 0יש לי זיכוי על 400 שח מתחילת אוקטובר והם אומרים שיש תקלה ולא מוכנים להוציא זיכוי חדש. הם אומרים שיש עוד לקוחות שלא קיבלו את הכסף על הזיכוי ובנתיים הכסף אצלם במודע!סגור
- טען עוד
-
איך מוצר יכול להיות זול ב-900 אחוזים??... (ל"ת)אביב 11/2022/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.179אזרחית 11/2022/04הגב לתגובה זו0 1זו לא טעות, הם התכוונו למכור במחיר מוזל רק לחרדים, בטעות נכנס לאתר הכללי, תפנימוסגור
-
את חולת נפש . תפנימי (ל"ת)פיגור 11/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.ניהול בושהביג אלקטריק 11/2022/04הגב לתגובה זו0 0על הפנים בתחום החשמל הכי גרועים בתימחורסגור
-
12.נו באמת חשבתם שתקבלו מקרר ב197 שח ההובלה עולה יותר (ל"ת)אחלן 11/2022/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.סופרסל צריך לספוג את ולספק את המקרר לפי הגנה הצרכן (ל"ת)מור 11/2022/04הגב לתגובה זו3 7סגור
-
10.המחיר קובע העסקה נעשתה חוקיתמשה 11/2022/04הגב לתגובה זו6 5לתבוע אותם ובגדול. על טעויות משלמים. חוק הגנת הצרכן הוא לצד הלקוחות במיוחד במקרה זהסגור
-
היה מקרה כזה אצלם לא ממזמן עם טלפון סלולרידור 11/2022/04הגב לתגובה זו0 0העסקה מבטטלת אם ירצו החוק לטובתם. ברגע שהמחיר לא הגיוני לטובת הלקוח בפער לא סביר זה כאילו הלקוח "ניצל" את הטעות וזכות החבנות לבטל את העיסקהסגור
-
9.תובעים? על מה.רוצים מקרר ב 179? הייתה טעות ותיקנו (ל"ת)אני 11/2022/04הגב לתגובה זו10 2סגור
-
8.סופרסלאורי 11/2022/04הגב לתגובה זו3 3תגישו במרוכז, תביעה יצוגית הטעות של סופרסל מחייבת למכור לפי מה שפורסם אל תוותרו גם כך הם גןנבים אותנו עשרות שניםסגור
-
אין סיכוישירה 11/2022/04הגב לתגובה זו10 0לכל אתר כזה יש תקנון שחותמים עליו לפני סיום העיסקה, והוא מכסה את החברה מפני טעויות כאלה. וגם השכל הישר אומר שאין מה לתבוע.סגור
-
7.רק שיבדקו שאכן זוכו...אני 11/2022/04הגב לתגובה זו2 1כלכך הרבה פעמים שכחו לזכות אותי באונליין על מוצרים שהוחזרו ו-או על מוצרים שלא היו תקינים או חסרים וחויבו...סגור
-
6.חזירים חסרי גבולותאבי 11/2022/03הגב לתגובה זו5 4אוהבים לדרוך ולנצל מצבים של חוסר מודעות...גועל נפשסגור
-
5.סופר סלרוני 11/2022/03הגב לתגובה זו1 6מגיעה לתבוע את סופר סל אים לא יספקו,רשת חזירהסגור
-
4.חזירי תביעות...מגעיל חרפהיונית 11/2022/03הגב לתגובה זו5 1הישראלי של המגיע לי ...טעות שצריך לשלם ...מגעילים תפרסמו שמות שלהםסגור
-
3.עם ישראל עד מתי תנסו לתחמן את עצמכם ככה אנחנו נראיםמ.ק 11/2022/03הגב לתגובה זו11 0ככה נראת המדינה ככה נראים האזרחים ואין פלא שגם ככה הממשלה עם תחמן וחמוד אדם לאדם זאב , בושהסגור
-
2.חזירי גזלנותנגעל מנצלני גזל 11/2022/03הגב לתגובה זו5 0גם מצוות השבת אבידה לא קיימת לגביכם.. כי מי שאיבד טעה,ואפשר לבזוז את האבידה שלו.. מאחל לכם לאבד משהו יקר ערך בטעות שלא ישוב אליכם..סגור
-
1.לתבוערוברט 11/2022/03הגב לתגובה זו2 6הם בדרך כלל יש להם "תקלות" לטובתם המוצר בקופה תמיד יותר יקר מהמדף, אם לא יספקו את ההסמנות להתחיל לתבוע בכל אי דיוק במחיר הקופה !סגור
-
תביעהבב 11/2022/03הגב לתגובה זו5 1אין על מה לתבוע מחיר לא סביר שהתברר בסופו של דבר כטעות החוק במקרה הזה בצד של שופרסל גם בחנות אם יש מוצא שמודבק עליו מחיר לא סביר אין חובה לכבד אותו אז לשים לב ולא להתבלבלסגור
-
בשפרסל כל המחירים לא סביריםיורם 11/2022/04הגב לתגובה זו1 0בשופרסל כל המחירים לא סבירים, אבל כלפי מעלה אז מה אם פעם אחת הציגו מחיר לא סביר כלפי מטה?סגור
-
תרגיל שיווקי ישן...מחיר לא סביר 11/2022/03הגב לתגובה זו1 1ייתכן שהרוכשים סברו כי זה טריק שיווקי של שופרסל. תזכרו שרמי לוי מכר עוף בשקל... התובעים יזכו בפיצוי הולםסגור
-
אתה מגזיםמילואימניק 11/2022/03הגב לתגובה זו3 0ידידי יש עוף ויש מקרר.סגור