ויראלי

צפו: הקמפיין הנועז של סדרת מקררי XXL של בוש, פרובוקטיבי מדי?

בהשקעה של כמיליון שקל, קמפיין ייחודי והומוריסטי לליין המקררים הגדולים של בוש עם הרבה יותר מקום ופתרונות אחסון לאוכל הושק ויעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו. צפו בפרסומת:
כפיר אדר | 
פרסומת מקרר בוש (צילום בוש)
BSH, היבואנית הרשמית של מותג בוש בישראל, השיקה קמפיין ייחודי והומוריסטי לסדרת מקררי XXL של המותג "כמה גדול, ככה טרי: סדרת מקררי XXL עם VitaFresh". מדובר בליין המקררים הגדולים של בוש עם הרבה יותר מקום ופתרונות אחסון לאוכל. בקמפיין המותג ממחיש את גודל המקררים באמצעות היכולת להכניס בקלות זוקיני גדול במיוחד לתוך המקרר.
הקמפיין המשעשע של BSH יבואנית מותג בוש, יעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, והוא חלק מקמפיין גלובלי של המותג. ההתאמה והלוקליזציה לקהל הישראלי, נעשו בידי הפקה מקומית של משרד הפרסום לעומק התודעה, מפיק מוזיקלי- תומר בירן וזמר- סער בדישי. מדובר באחד הקמפיינים המושקעים של המותג שהושקעו בו למעלה ממיליון שקלים.
הקמפיין של בוש ממחיש סיטואציה המזוהה עם משפחות ישראליות רבות, המתקשות למצוא מקום לסירים ולאוכל במקרר, מאחר והתכולה שלו קטנה מידי. בפרסומת הטלוויזיונית השחקן מתמודד עם אותו אתגר, בעודו מנסה להכניס זוקיני גדול במיוחד למקרר ולא מצליח. לאחר שהוא מגדיל את המקרר שלו למקרר XXL של בוש, הוא מכניס את הזוקיני ביתר קלות. 
יאיר רוזן, מנכ"ל BSH יבואנית בוש, הסביר: "אנו גאים בהשקת הקמפיין החדש של מותג בוש למקררי XXL. הקמפיין המשעשע ממחיש את ההתמודדות של ישראלים רבים, ומשפחות בפרט, עם עומסים במקררים הביתיים, טריות מוצרים ירודה וקושי להכנסת מוצרי מזון נוספים בגדלים וגבהים שונים".
"בוש, מותג בינלאומי מוביל, פועל ליצירת מוצרי חשמל איכותיים, מתקדמים וטכנולוגיים המותאמים באופן מדויק לקהל הצרכנים, ובסטנדרט הגבוה ביותר בשוק. למעשה סדרת המקררים נותנת מענה לבעיית הצפיפות, ומציעה מקרר גדול ומרווח יותר עם מגירות ייעודיות בטכנולוגיית VitaFresh לשמירה על טריות המזון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה