כסף וצרכנות

רשת הסושי מותקפת: "שובר שיניים, מאוכזבים ברמות"

לקוחה שהזמינה משלוח סושי מ"נגיסה" טוענת על איחור במשלוח, מנה שהגיעה קרה וחוסר היענות מצד הרשת. "זו הייתה הפעם האחרונה שהזמנו משם"
מערכת ice | 
סושי (צילום freepik)
הלקוח תמיד צודק? הלקוחה טל עטר רצתה ליהנות מארוחת סושי מפנקת ופנתה להזמין משלוח מרשת "נגיסה" מראש העין. את החוויה שעברה במשלוח הזה בחרה לשתף בקבוצת הפייסבוק "איך זה נראה באמת?"
"נתחיל באיחור ה״אופנתי״ של 40 דקות", היא כותבת וממשיכה, "לאחר שהתקשרנו ואמרנו שהאיחור ממש מוגזם אמרו שיפצו בפחית שתייה וצ׳יפס - הצ׳יפס לא הגיע. מנה אחת ששילמנו עליה ונמצאת בקבלה בכלל לא הגיעה. הספייסי מיונז שאמרו שיגיע כתוספת פיצוי גם הוא לא הגיע."

עוד היא מספרת, "התקשרנו כרגע להגיד ולא עונים וכנראה גם לא מתכוונים לענות. התקשרנו לשליח שינסה לעזור והוא חזר אלינו, אך המסעדה עצמה לא חזרה." עטר ממשיכה לתאר את חווית השירות העגומה, "האוכל הגיע קר ברמות על. הרול המטוגן הגיע שובר שיניים ובלתי ניתן ללעיסה. בתוך היאקיסובה בקר הגיע כמה מפתיע ללא בקר.
המאקי והריינבורול הגיעו מפורקים למות. בקיצור, מאוכזבים ברמות וזו הייתה הפעם האחרונה שהזמנו משם. הזמנה של כמעט 500 שקל שלא הייתי משלמת עליה אפילו 10 שקל."
 
נזכיר כי רק לפני כחודש נקבע פיצוי של 1500 שקל לסועדת ועוד 500 לשני סועדים נוספים שאכלו במסעדת הסושי mina tommy בקריון בקריית ביאליק. הסועדים טענו כי ההזמנה, שכללה 4 מנות סושי מסוג סלמון טמפרה בעלות 164 שקלים, הכילה תולעים חיות בצבע ירוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה