כסף וצרכנות

פאפא ג'ונס בדו"ח מאכזב: "יש עייפות מפיצה"

רשת פאפא ג'ונס הודיעה על הרחבת התפריט בארה"ב, בעקבות האטה משמעותית  בצמיחת המכירות בימים שאחרי מגיפת הקורונה: "יש מחשבה כללית שיכולה להיות קצת עייפות מפיצה"
מערכת ice | 
פיצרייה (צילום פלאש90)

מגיפת הקורונה שינתה הרבה הרגלים האופן חסר תקדים, אחד מהם הוא שוק המסעדנות, והזינוק החד בביצוע המשלוחים בעקבות הסגרים הממושכים. אך האם יתכן שהמגיפה השפיעה גם על שוק הפיצה, וגרמה לירידות בצריכה של אחד המאכלים הפופלארים ביותר בעולם? על פי נתוני המכירות בארה"ב של אחד ממותגי הפיצה המצליחים "פאפא ג'ונס", עושה רושם שכן.

לפי הנתונים, אשר עליהם דווח ב-CNN, המכירות של פאפא ג'ונס המשיכו לעלות ברבעון השני של השנה הנוכחית, אך הצמיחה האטה. ברבעון השני, המכירות במסעדות שלה בצפון אמריקה צמחו בקצת פחות מ-1%, ירידה מ-5% בתקופה המקבילה אשתקד. בתחילת השפעות המגיפה, ברבעון השני של 2020, המכירות זינקו ב-28%.


"יש מחשבה כללית שיכולה להיות קצת עייפות מפיצה", מסביר סקוט רודריגז, סמנכ"ל אסטרטגיית תפריט וחדשנות ברשת הפיצות, בדברים  שהובאו לפרסום בגוף התקשורת האמריקאי "כי זה כל מה שהיה לנו בשנתיים האחרונות".

כדי לגרום לאנשים להתרגש שוב מפיצה, פאפא ג'ונס הודיעה כי תגוון בקרוב את התפריט בארה"ב, ותחל להציע מוצרים חדשים לצד המוצר האהוב. "קערות הפפא" החדשות מגיעות בשלושה סוגים: ירקות גן, עוף אלפרדו ושלישיית בשרים איטלקית.


פאפא ג'ונס מקווה שהפריט החדש יבטל את "הצבעת הווטו", כאשר בית אוכל ייפסל כי אין לו מספיק אפשרויות עבור כולם במסיבה. הרעיון הוא שאם אדם אחד לא רוצה פיצה, הקבוצה עדיין יכולה ללכת למסעדה של הרשת והאדם הזה עדיין ימצא מה לאכול.

אלו מצטרפים לצעדים נוספים שביצעה החברה  בתפריט בתקופה האחרונה, בהם מכירת פיצה ממולאת פפרוני ופיצה בסגנון ניו יורקי לזמן מוגבל. בשנה שעברה, היא אף עיצבה מחדש את הלוגו והחנויות שלה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה