כסף וצרכנות
פאפא ג'ונס בדו"ח מאכזב: "יש עייפות מפיצה"
מגיפת הקורונה שינתה הרבה הרגלים האופן חסר תקדים, אחד מהם הוא שוק המסעדנות, והזינוק החד בביצוע המשלוחים בעקבות הסגרים הממושכים. אך האם יתכן שהמגיפה השפיעה גם על שוק הפיצה, וגרמה לירידות בצריכה של אחד המאכלים הפופלארים ביותר בעולם? על פי נתוני המכירות בארה"ב של אחד ממותגי הפיצה המצליחים "פאפא ג'ונס", עושה רושם שכן.
"יש מחשבה כללית שיכולה להיות קצת עייפות מפיצה", מסביר סקוט רודריגז, סמנכ"ל אסטרטגיית תפריט וחדשנות ברשת הפיצות, בדברים שהובאו לפרסום בגוף התקשורת האמריקאי "כי זה כל מה שהיה לנו בשנתיים האחרונות".
פאפא ג'ונס מקווה שהפריט החדש יבטל את "הצבעת הווטו", כאשר בית אוכל ייפסל כי אין לו מספיק אפשרויות עבור כולם במסיבה. הרעיון הוא שאם אדם אחד לא רוצה פיצה, הקבוצה עדיין יכולה ללכת למסעדה של הרשת והאדם הזה עדיין ימצא מה לאכול.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה