כסף וצרכנות

מהפכה בארומה: זה המוצר שלא תקבלו יותר

בעקבות הריקול של שטראוס לעשרות ממוצריה בשל סלמונלה שהתגלתה בשוקולד, גם ארומה נאלצת להוציא מסניפיה את השוקולדים הקטנים שהגישה לצד הקפה והארוחות
מערכת ice | 
סניף ארומה נחלת יצחק (צילום רועי ליבנה)
בעקבות הריקול הענק שביצעה שטראוס-עלית לעשרות מותגיה בשל סלמונלה שהתגלתה במפעל השוקולד של החברה בצפון, רשת נוספת שהושפעה ותאלץ לפעול היא 'ארומה' שמקבלת את השוקולדים הקטנים שהיא מחלקת לצד הארוחות שלה.
השוקולד המוכר בארומה מיוצר באותו המפעל ולאחר שהתברר החשש לסלמונלה, הוחלט מיידית בסניפים להפסיק להגיש אותו. מעתה הוא עתיד לצאת מהתפריט עד אשר תתברר חומרת הנזק שנגרם ועד אשר תוחזר הפעילות של המפעל לתקינות.

בארומה לא מתכוונים לקחת סיכונים, בטח לאחר האירוע מחריד שהתרחש לאחרונה באחד מסניפיה, כאשר עובד הסניף הגיש ללקוח כוס משקה בה היו חומרי ניקוי וההשפעה הקטלנית שלהם הובילה את הלקוח להיות מובהל לבית החולים, שם הוא מורדם ומונשם. 
הלקוח כזכור, הובהל למרכז הרפואי מאיר, שם דיווח על מצוקה בבליעה וצריבה בפה לאחר ששתפה משקה לא מזוהה בבית הקפה, ככל הנראה שכלל מסיר שומנים. מדובר במוצר תה ג'ינג'ר קר אשר לשם הכנתו ממיסים קפסולת ג'ינג'ר עם מים חמים ואז מוספים מים קרים/פושרים.
 
מיוניליוור חברת האם של שטראוס נמסר: "בעקבות אירוע במפעל שטראוס-עלית, בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות, ואף ששטראוס-עלית אישרה בפנינו כי השוקולד שסיפקה לנו כחומר גלם נבדק ונמצא תקין, ואף שהבדיקות שאנו ערכנו הראו כי מוצרינו תקינים, גלידת שטראוס מבית יוניליוור ישראל מודיעה על החזרה של כמה ממוצריה כאמצעי של משנה זהירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה