כסף וצרכנות

סודקסו מתרחבת, זכתה בעסקה השווה מיליונים ותגייס עובדים

חברת האחזקה של Sodexo (חטיבת F.M) זכתה במכרז של הנהלת בתי המשפט ותנהל את האחזקה של כעשרה בתי משפט באזור המרכז והדרום - עסקה המוערכת בכ-5 מיליון שקל. בימים אלה מתרחב הגיוס ל- 70 משרות לארגון 

מערכת ice | 
סודסקו (צילום אחזקה סודסקו)
חברת האחזקה של Sodexo ישראל מדווחת על זכייה במכרז נוסף ובו תנהל בשנים הקרובות את אחזקת מבני בתי המשפט. במסגרת המכרז החברה תהיה אחראית על כלל מבני הרשות השופטת ותדאג הלכה למעשה לבתי המשפט. 
מנהל חטיבת F.M (חטיבת האחזקה של סודקסו), דותן זוהר, אומר: "חברת האחזקה של Sodexo במגמת צמיחה וגדילה משמעותיים בתחומי הפעילות בהם היא פועלת ובהיקפי הפעילות. לצד הפעילות השוטפת של החטיבה, אנו פועלים כל העת לטובת הרחבת היכולות של החטיבה וכניסה לעולמות נוספים".
 
עוד אמר כי לאחרונה נכנסה חברת האחזקה של Sodexo חטיבת ה- F.M לתחום פתרונות טעינה לרכבים חשמליים ופלאג אין, והקימה מחלקה ייעודית לתחום ובה תספק ייעוץ וביצוע ללקוחות פרטיים, חברות וארגונים.
בעתיד מתכוונת החברה להתרחב גם לביצוע התקנת עמדות במרחב הציבורי. כעת, האתגר המרכזי הוא כוח אדם מקצועי בתחום החשמל ומיזוג האוויר.
בימים אלו החטיבה מבצעת מבצע גיוסים גדול ל-70 משרות בתחומי החשמל, מיזוג האוויר, אינסטלציה, אחזקה כללית. 
חברת Sodexo On Site ישראל פועלת בשתי חטיבות: חטיבת האחזקה וחטיבת הסעדה ונותנת מענה לתעשייה אווירית, אסותא, קבוצת אלביט מערכות, תנובה, שטראוס, מגדל, אסם, רד בינת, יוניליוור, ריסקו ועוד.
Sodexo ישראל, הינה חלק מתאגיד Sodexo העולמי המעסיק למעלה מ-420,000 עובדים ב-60 מדינות ברחבי העולם ומשרתת מידי יום כ-100 מיליון לקוחות במגוון שירותים משפרי איכות חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה