כסף וצרכנות

שירות "חניתי" של פנגו חוסך דוחות במאות אלפי שקלים

פנגו מסכמת שלושה חודשים של פעילות לשירות המזכיר לנהגים לשלם על חניה באפליקציה בעת ההגעה ליעד. רועי אלבז מנכ"ל פנגו: "חשוב לנו להמשיך לייצר עוד כלים טכנולוגיים שיקלו על לקוחותינו, 'חניתי' יחסוך עשרות אלפי דוחות מיותרים"
מערכת ice | 
שני כהן (צילום עדי אורני)
אפליקציית פנגו, המספקת פתרונות תשלום כוללים לתחבורה חכמה עבור שלושה מיליון לקוחותיה, מסכמת רבעון מוצלח לשירות "חניתי" – שנועד להזכיר לנהגים להפעיל חניה בעת ההגעה ליעד ולהימנע מדוחות מיותרים. "חניתי" עד כה חסך עשרות אלפי שקלים למשתמשי האפליקציה, דבר המשתקף מהנתונים של הלקוחות שהפעילו חניה בעקבות התזכורת של "חניתי" ולאחר מכן קיבלו הודעה שפקח בדק את רכבם.
שירות "חניתי" הזמין ללקוחות פנגו סימפל, הינו משלים ל-"זזתי" המזכיר למשתמשי האפליקציה לסיים את התשלום על החניה ברגע שהם עוזבים את היעד. "חניתי" מזהה כאשר הרכב חונה, ושולח ללקוח תזכורת להפעיל את אפליקציית פנגו כדי לשלם על החניה. כמו כן, משתמשי האפליקציה יכולים להגדיר זמנים ואזורים בהם הם אינם מעוניינים לקבל את התזכורת, למשל באזור מגוריהם או מקום עבודתם בו אינם נדרשים לשלם על החניה. 
  
רועי אלבז, מנכ"ל פנגו: "אנחנו שמחים להמשיך להציע ללקוחות שלנו שירותים שמקלים ומשפרים את רווחתם. ברבעון שבו השירות רץ הגענו כבר לחיסכון של אלפי דוחות בכל חודש, שמייצגים עשרות אלפי שקלים בדוחות שנמדדו, באמצעות ההתאמה של מי שהפעיל פנגו לאחר התזכורת ופקח בדק לו את הרכב.
"חשוב לנו להיות קשובים כל העת ללקוחותינו, וכך זיהינו כי במקרים רבים המשתמשים שוכחים להפעיל את האפליקציה או מפעילים אותה באיחור, לכן היה חשוב לנו לדאוג לפתרון שיוכל לתת מענה לצורך זה. אנחנו ממשיכים להוביל את תחום התשלומים לתחבורה חכמה ופועלים באופן מתמיד לפתח וליצור פתרונות יעילים ונוחים לקהל לקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה