כסף וצרכנות

"קווים", פנגו ומוביט חתמו על הסכם שיתוף פעולה

שיתוף פעולה בין החברות. Moovit תכניס לאתר  האינטרנט של קווים כלים טכנולוגיים של תכנון מסלול, זמני אמת ודוחות אנליטיים מבוססי ביג דאטה. קווים תפרסם את Moovit על 450 אוטובוסים של החברה. 
אביחי דלאל | 
חברת קווים (צילום חברת קווים)
הסכם לשיתוף פעולה חדש נחתם בין חברת קווים, לבין Moovit ופנגו. על פי ההסכם יוטמעו באתר "קווים" אלמנטים טכנולוגיים ש- Moovit פיתחה כמו תכנון מסלול, זמני אמת ומסלול לוח זמנים, מידע על  שיבושים והתראות שירות. בנוסף, Moovit תספק  לחברת קווים דוחות אנליטיים מבוססי ביג-דאטה לשם שיפור ותכנון מסלולי הנסיעה ומיקום התחנות החדשות באזורים בהם קווים פועלת. במקביל, תפרסם קווים את שירות התשלומים החדש של מוביט-פנגו על גבי 450 אוטובוסים של החברה, בכל האשכולות בהן היא פועלת, ביניהם אשכולות חרדיים.
האפשרות לתכנון מסלול נסיעה מלא חיונית עבור כלל ציבור הנוסעים, גם אם אינם מחזיקים טלפון חכם אך קיים בביתם מחשב מחובר לרשת האינטרנט. לצד העובדה כי Moovit היא אפליקציה כשרה הניתנת להורדה במספר חנויות אפליקציה כשרות, החבירה לחברת קווים - שפועלת בהיקף נרחב באשכולות חרדיים בישובים אלעד, בית"ר עילית ומודיעין עילית, תסייע להנגיש את הקונספט של ניידות כשירות כולל בצורה רגישה ומותאמת לקהל זה, גם מבחינת השפה הפרסומית.
אייל זיו, מנהל פעילות מוביט-פנגו אמר כי: "מוביט-פנגו שמחה לשלב ידיים עם חברת קווים, ולהנגיש לנוסעיה את כל הנדרש בכדי לתכנן נסיעה, לקבל מידע והתראות וגם לשלם עבור הנסיעות באפליקציה אחת. האוכלוסייה הדתית-חרדית הינה ציבור רחב המהווה נתח גדול ומשמעותי מקהל הנוסעים הישראלי בתחבורה הציבורית, שלא בהכרח מרגיש בנוח ליטול חלק בשינוי התחבורתי שמתחולל. עם זאת, מניסיוננו העולמי, אנו יודעים כי הנגשת MaaS, ניידות כְּשֵירוּת כולל, באופן אמיתי ומלא, מעלה את שביעות הרצון של המשתמשים בתחבורה הציבורית, וכפועל יוצא מעלה גם את מידת השימוש בה ובאפליקציית Moovit. אנו מקווים כי שיתוף הפעולה יסייע בחיבור אוכלוסייה זו לרעיון הניידות כשירות כולל באופן איכותי ואפקטיבי".
אריק סיני, מנכ"ל חברת קווים הוסיף כי: "אנו מברכים על הסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות, המאפשר לחברת קווים להעניק שירות איכותי יותר ללקוחותיה, שיתאפיין בתכנון נסיעה הוליסטי בשילוב אמצעי תחבורה שונים ובמידע בזמן אמת על שינויים ועל שעת הגעת הנסיעה לתחנה. החברה תסתייע בידע שצברה חברת Moovit בתכנון תחבורה ציבורית גמישה, חכמה ואפקטיבית שתעניק ללקוחות החברה ערך רב בשימוש בתחבורה ציבורית מתקדמת ומותאמת ביקוש. חברת Moovit היא החברה המובילה בתחומה בעולם בתכנון מסלולי נסיעה, שהשיקה לאחרונה גם את פונקציית התיקוף בסלולר ואנו שמחים על שיתוף פעולה עם חברה ששואפת למצוינות ושדומה לנו במובן זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה