כסף וצרכנות

בעלי בן אנד ג'ריס תומכים בחרם: הראיון שהצית שסערה

שני האנשים שעומדים מאחורי חברת הענק אמרו בראיון ל-HBO: "אנחנו מתוארים כאילו הם מחרימים את ישראל וזה לא נכון, אני חושב שזה בסדר להיות מעורב במדינה, להיות אזרח של מדינה ולמחות על חלק מהפעולות של אותה מדינה", ואיך הגיב מנכ"ל החברה בישראל אבי זינגר? צפו
כפיר אדר |  6
בן אנד ג'ריס (צילום Pixabay)

החרם שמטילה בן אנד ג'ריס על האזורים שנחשבים מבחינתם כמחלוקת ועידוד הכיבוש לכאורה של שטחים פלסטיניים ביהודה ושומרון, גרם לחברה וליוניליוור נזקים כספיים אדירים וחרם בארצות הברית של מספר מדינות שנקטו בצעדים קיצוניים בעקבות ההחלטה.

אבל בינתיים, בענקית הגלידות משדרים עסקים כרגיל כאשר בראיון לאקסיוס טענו כי על אף שהם יהודים, הם לא רואים במהלך שלהם אנטישמי: "אני יהודי, ההורים והחברים שלי יהודים, אני מבין את האנשים שכועסים עלינו כי זה נושא רגשי וכואב מאוד להרבה אנשים, אבל אנחנו תמיד בעד פתרון שתי המדינות".
בעלי בן אנד ג'ריס, בן כהן, הביע מחאה בראיון ל-HBO כשאמרו: "בן אנד ג'ריס ויוניליוור מתוארים כאילו הם מחרימים את ישראל וזה לא נכון, אני חושב שזה בסדר להיות מעורב במדינה, להיות אזרח של מדינה ולמחות על חלק מהפעולות של אותה מדינה. וזה באופן עקרוני מה שאנחנו עושים בנושא של ישראל, אנחנו מאוד תומכים בזכות של ישראל להתקיים, אבל אנחנו לא חלק ממדיניות מסוימת".
בהמשך לראיון של מייסדי בן אנד ג'ריס העולמית, אמש לאקסיוס בHBO, אבי זינגר מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, טען כי: "יוניליוור ובן & ג'ריס העולמית ממשיכות לדבר בשני קולות, ובשעה שממשיכים לספר לעולם שאינם אנטישמים ואינם פועלים נגד ישראל, הם פועלים בכל הכוח נגד מדינת ישראל ואזרחיה, ועושים שירות אדיר לתנועת ה-BDS ושונאינו ברחבי העולם". 
"בן& ג'ריס ישראל תמשיך לפעול כנגד ההחלטה הלא חוקית שמפלה ופוגעת ברבים מאזרחי המדינה, ואנו קוראים לממשלת ישראל להתערב ולפעול גם היא, בדומה למדינות רבות בעולם שכבר הצטרפו למאבק נגד מדיניות יוניליוור והודיעו על הפעלת סנקציות כלכליות קשות כנגדה".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    גזענים שלא מבינים שהם גזענים מסוכנים ביותר (ל"ת)
    גולן 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודקים לא מחרימים את ישראל רק השטחים הכבושים
    ייייייישששששש 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השטחים הכבושים הם לא מדינת ישראל!! מעולם מדינת ישראל לא החלו החוק בשטחים! פשוט גובים אדמות מהערבים ולכן היהודי הטוב לא מוכן למכור לשודדים
    סגור
  • 3.
    מה הבעיה ?
    השפוי 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחרימים אותנו ? בוא נחרים להם את הסחורה שלהם שהתקבלו מפה
    סגור
  • 2.
    מחרימים את היהודונים
    צורי 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לנו זבל שמאל למכביר אין צורך בעוד יהודונים נאלחים
    סגור
  • 1.
    אנטישמים
    ששי נימני 10/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני חושב שאדם שלא גר ולא רואה מה קורה פה שלא יחןןה דעה אולי הוא עשיר הוא לא יהודי ואנטישמי מאחל לחברה את כל הרע שבעולם
    סגור
  • אתה בעצמך אנטישמי, גזען ואני מקווה שתחזור בך (ל"ת)
    ייייייישששששש 10/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור