כסף וצרכנות

לא נשארה מאחור: סלקום קיבלה רישיון להפעלת שירותי דור 5

בפגישה עם שר התקשורת יועז הנדל קיבלה החברה את הרישיון, והיא מצטרפת לפלאפון, הוט מובייל ופרטנר, להן הוענק הרישיון בחודש שעבר. המנכ"ל אבי גבאי: "לקוחות עם טלפונים תומכים יכולים לגלוש על גבי הרשת החדשה בעשרות יישובים ברחבי הארץ"

מערכת ice | 
אבי גבאי (צילום פייסבוק/אבי גבאי)

בפגישה עם שר התקשורת יועז הנדל, קיבלה היום (ג') קבוצת סלקום את הרישיון להפעלת שירותי דור 5 בישראל. זאת, לאחר שבסוף החודש שעבר העניק משרד התקשורת רישיונות לחברות פלאפון, הוט מובייל ופרטנר. האירוע התקיים במעמד השר ובהשתתפות מנכ״לית המשרד, לירן אבישר בן-חורין וחברי ועדת המכרזים, בשיחת וידאו, מלשכת שר התקשורת בירושלים ובנוכחות מנכ"ל חברת סלקום, אבי גבאי שקיבל לידיו את רישיון ההפעלה.

סלקום, שכבר החלה לפרוס אנטנות ברחבי המדינה, האיצה בתקופה האחרונה את פריסתן ומשיקה את השירות בימים אלו. בחברה מציינים שככל שיחלוף הזמן והפריסה תימשך, יתרחבו אזורי הכיסוי, יתווספו יישובים נוספים והקליטה ביישובים הקיימים תשתפר.
היישובים שבהם  יהיו  אזורי כיסוי של רשת דור 5 בימים הקרובים, הם: אור יהודה, אזור, אשדוד, באר שבע, בני ברק, בת ים, גבעתיים, הרצליה, חדרה, חולון, חיפה, טירת הכרמל, יקנעם עילית, ירושלים, כפר סבא, לוד, לכיש, נשר, נתניה, עומר, עפולה, פתח תקוה, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רמת השרון, רעננה, שפיר, שפרעם ותל אביב-יפו. כמו כן, במועצות האזוריות באר טוביה, בני שמעון, גן רווה, דרום השרון, חוף השרון, לב השרון, זבולון, חבל יבנה, חבל מודיעין, יואב, משגב, עמק חפר, עמק לוד, שער הנגב וגזר.
מנכ"ל סלקום, אבי גבאי, אמר כי ״הדור ה-5 הוא עוד שלב בהתחדשות החברה וההתמקדות בצרכי הלקוחות שלנו. הרשת מתוכננת כך שהיא תשפר את איכות הגלישה של כל הלקוחות שלנו. אני רוצה להגיד לכם שהרוח שאתם הבאתם למשרד מדהימה, רוח של ענייניות וקבלת החלטות, דברים זזים מהר גם אם אנחנו לא מרוצים מההחלטות. אני מכיר את המשרד הזה הרבה מאד שנים, לא היה דבר כזה, כל הכבוד״.
מדברי שר התקשורת, חה"כ יועז הנדל: ״רשת הדור החמישי מביאה בשורה אמיתית לכל אזרח במדינת ישראל ותאפשר להנות מהטכנולוגיה המתקדמת בעולם. טכנולוגיית זו תוביל את ישראל לחזית הטכנולוגיה העולמית לצד המדינות המתקדמות בעולם".

סלקום קיבלה רישיון להפעלת דור 5. צילום: דוברות משרד התקשורת 
מדברי מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין: ״אנחנו ממשיכים בתנופה להבאת בשורת הדור החמישי לכלל אזרחי ישראל, ומעניקים היום לחברה נוספת ומרכזית רישיון להפעלת הטכנולוגיה ברחבי הארץ. תוך תקופה לא ארוכה נוכל לראות פרישה נרחבת של הטכנולוגיה ברחבי המדינה, שתאפשר גלישה מהירה על גבי הרשת הסלולרית, טכנולוגיות מתקדמות בערים חכמות, IoT, רפואה חכמה ועוד, אשר יאיצו את הכלכלה הישראלית קדימה ויורגשו בכל תחומי החיים של האזרח".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה