כסף וצרכנות
רמי לוי מתרעם על סימון המחירים: "הגיע הזמן ל-100% שקיפות"
רמי לוי מתרעם במהלך כנס הקמעונאות על אי זימון המחירים במוצרים וטוען כי, הצגים הדיגיטליים יבטיחו שקיפות מלאה לצרכנים וימנעו טעויות, במקום השיטה הידנית שאינה מדויקת
במהלך כנס הקמעונאות האחרון, הגן רמי לוי, בעלי רשת "רמי לוי שיווק השקמה", על השימוש בצגים דיגיטליים במקום סימון מחירים ידני על גבי המוצרים, תוך שהוא מותח ביקורת על שיטת הסימון הקיימת ועל המגבלות שהיא מייצרת.
"זה לא קורה רק אצלי," אמר לוי בהתייחס לכך שלא כל המחירים מסומנים כיום על המוצרים ברשת שלו וברשתות אחרות. הוא הדגיש כי הצגים הדיגיטליים יעניקו פתרון מתקדם ויעיל יותר: "הצגים יספקו 100% שקיפות לצרכנים ויהיו תואמים לחלוטין למחירים בקופה. הם יאפשרו לעדכן מחירים בזמן אמת, ימנעו טעויות ויצמצמו את הצורך בעבודת יד מיותרת."
לדברי רמי לוי, עבודת הסימון הידנית שמתבצעת כיום מגבילה ומובילה לטעויות: "העובדים שעוסקים במיתוג המחירים עושים עבודה קשה מאוד, ולעיתים טועים. אם הם לא מגיעים לעבודה, או כאשר יש מבצעים שמתעדכנים, הצרכן לא תמיד רואה את המחירים המדויקים. הגיע הזמן להפסיק עם זה."
לוי גם התייחס להשפעה של הצגים הדיגיטליים על חוויית הצרכן: "פרסום המחיר בצורה דיגיטלית יאפשר שקיפות מלאה ויאפשר לצרכן להשוות מחירים בצורה נוחה ואמינה. מה שטוב באירופה, טוב גם לישראל."
עוד ב-
לסיום, לוי העביר מסר זועף לעורכי הדין והמחוקקים העוסקים בתחום הצרכנות: "הגיע הזמן שעורכי הדין יתחילו לעבוד נכון ולקדם פתרונות אמיתיים עבור הצרכן. אנחנו כאן כדי לדאוג ל-100% שקיפות ולשיפור מתמיד לטובת הלקוחות שלנו."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה