כסף וצרכנות
אמזון משיקה: המהלך המטורף יעזור לה לעקוף את שיאין וטימו?
העלייה בפופולאריות של המתחרות הסיניות טימו ושיאין, החל לערער את מעמדה של אמזון. כעת, על מנת להתמודד עם התחרות שאלו מציבות, ענקית הקמעונאות משיקה חנות לואו-קוסט חדשה שמציעה מוצרים במחיר של עד 20 דולר
העלייה בפופולריות של חברות המסחר המקוון הסיניות טימו ושיאין החלה לערער את מעמדה של ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון. בהמשך לדיווחים קודמים על הצעדים שאמזון נוקטת כדי להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק, כעת היא משיקה חנות לואו-קוסט חדשה.
אמזון חשפה את החנות החדשה שלה, "Amazon Haul", שנכון לעכשיו זמינה רק באפליקציה או בדפדפן בסמארטפון. החנות מציעה ללקוחות מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים, שנשלחים ישירות מסין.
המוצרים באתר מחולקים לקטגוריות כמו: "גברים", "נשים", "תכשיטים", "טיפוח", "בית", "אלקטרוניקה", וכן תתי-קטגוריות כמו "פינוקים קטנים", "חגים", "מתנות" ו-"טרנדים". בשונה מהאפליקציה הרגילה של אמזון, השינוי המשמעותי כאן הוא שהמוצרים שמוצעים למכירה נושאים תג מחיר של עד 20 דולר, והמשלוח חינמי על הזמנות מעל 25 דולר. עם זאת, לצערם של הצרכנים הישראלים, החנות עדיין אינה זמינה בארץ.
הממשק של Amazon Haul עוצב בהשראת המתחרות הסיניות טימו ושיאין, והשפעה זו ניכרת בעיצוב האתר, בשימוש באייקונים ובאופן הצגת המוצרים. החיסרון המרכזי בחנות החדשה הוא שבניגוד לחנות המרכזית של אמזון, המתהדרת בזמני משלוח קצרים, כאן המשלוחים עשויים לקחת עד שבועיים.
עוד ב-
החברה, התייחסה לנושא ופרסמה בתגובה: "אמזון ממשיכה להציע למנויי Prime מעל ל-300 מיליון מוצרים עם משלוח מהיר וחינמי, אך אנו גם קשובים ללקוחות שרוצים לרכוש מוצרים זולים במיוחד, גם אם המשלוח אורך שבוע או שבועיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה