כסף וצרכנות

רויאל קריבאן חושפים: שייט התענוגות מתרחב

חברת הספנות רויאל קריביאן הכריזה השבוע את תחילת הבניה של האנייה השלישית מסדרת ICON OF THE SEAS  המתהדרת בתואר אוניית הקרוזים הכי גדולה בעולם במספנת מאיר טורקו שבפינלנד 
ענת סימן טוב | 
אייקון אוף דה סיז רויאל קריביאן (צילום יח"צ רואיל קריביאן)
חברת הספנות רויאל קריביאן הכריזה השבוע את תחילת הבניה של האנייה השלישית המתהדרת בתואר אוניית הקרוזים הכי גדולה בעולם במספנת מאיר טורקו שבפינלנד.

האנייה הגדולה בעולם. צילום: יח"צ
האנייה החדשה צפויה להפליג לראשונה כבר בשנת 2026 ותביא עמה חידושים טכנולוגיים וחוויות חופשה חסרות תקדים שיהפכו את חווית השייט לבלתי נשכחת עבור קהל הנופשים של החברה.

רויאל קריביאן ממשיכה להשקיע בפיתוח אוניות הקרוזים הגדולות והמושקעות ביותר בעולם, ובשנת 2025 תצא להפלגה האנייה השנייה בסדרת האייקון המשנה את המשחק בהפלגות קרוזים, וובהמשך עם הספינה רביעית בסדרה של ה ICON שכאמור הבניה שלה התחילה השבוע ותסתיים  ב-2027 ואפשרויות לאוניית קרוזים חמישית ושישית בעתיד בסדרת ה ICON.

האנייה השלישית בבנייה. צילום: יח"צ
אודי שנבל מנכ"ל סנורמה הנציגה הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "העידן החדש של חופשות קרוזים באניית ה Icon of the Seas, כבר החל עם השקת האנייה הראשונה בסדרה כבר ב- 2024  ממיאמי לאיים הקאריביים, בקיץ 2025 צפויה האונייה השנייה לצאת להפלגות קרוזים מאורלנדו שבפלורידה. החופשה על האנייה מעניקה לנופשים שילוב של חוויות שמשנות את כללי המשחק בחופשות קרוזים המתאימות לכל המשפחה, ממגלשות הגבוהות ביותר בים, פארק שעשועים, יותר מ- 40 אפשרויות לסעוד לשתות ולהתבדר ועד מתחמי ספא ענקיים ועוד. רויאל קריביאן מתכוונת להמשיך ולהשקיע בפיתוח המשלב בין חדשנות, קיימות ונוחות, במטרה לספק חוויות שייט יוצאות דופן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה